با حضور مهندس نیک کردار ؛

افتتاح پروژه 800 متری آسفالت روستای چورژی پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294835|15:34 - 1395/06/06
نسخه چاپی
افتتاح پروژه 800 متری آسفالت روستای چورژی پاوه
در چهارمین روز از هفته دولت و در ادامه سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به پاوه، پروژه 800 متری آسفالت داخل روستای چورژی افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در چهارمین روز از هفته دولت و در ادامه سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به پاوه، پروژه 800 متری آسفالت داخل روستای چورژی همراه با فرماندار پاوه و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

 

در آیین افتتاحیه این پروژه رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پاوه ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهرستان پاوه با 43 روستا،  18 روستا در بخش مرکزی، 10 روستا بخش نوسود و 15 روستا بخش باینگان، تمامی خانوارهای بالای 20 خانوار طرح هادی روستایی در آنها انجام شده است.

 

مهندس آرش رضایی افزود: برخی از این روستاها اکنون مدت اجرای طرح هادی روستایی در آنها به 10 سال می رسد و طرح بازنگری آنها انجام نشده است که امیدوارم کار بازنگری این طرح ها هم در جهت بازسازی آنها آغاز شود.

 

وی گفت: میانگین شاخص اجرای طرح هادی روستایی در سطح استانی 40 می باشد که ما با تلاش های فرماندار ، این شاخص را به عدد 80 رسانده ایم ولی مشکل ما در این حوزه، با توجه به وسعت روستاها، اگر فازی از طرح هادی روستایی در آنها انجام بگیرد، برخی از نقاط دیگر آن نیمه کاره خواهد بود که امیدواریم با تزریق اعتبار نیز کل روستا مشمول طرح هادی روستایی گردند.

 

وی ادامه داد: در بحث مقاوم سازی ما تاکنون 2750 واحد مسکونی در سطح شهرستان مقاوم سازی کرده که با توجه به کل واحدهای مسکونی در روستاها ، حدود 40 درصد را مقاوم سازی کرده ایم.

 

رضایی گفت: مشکل عمده ما هم در این خصوص، تمام واحدهایی که در حریم تاسیسات ساخت و ساز را انجام داده و خدمات دریافت می کنند ، عملا نه مجوزی می توانیم صادر کنیم و نه پرداخت تسهیلات مقاوم سازی را برای آنها به جهت قرار گرفتن در محدوده حریم تاسیسات داریم ان درحالی است که کل این واحد ها زیر نظر مهندسین ناظر نیز ساخت و ساز دارند.

 

وی افزود: امیدواریم با تدابیر شما در این قسمت هم بتوانیم با کاهش حریم تاسیسات، امکان صدور مجوز به آن واحدها فراهم گردد که درآمد حاصل از آنان نیز به دهیاری روستاها برگردد.

 

رئیس بنیاد مسکن پاوه در خصوص افتتاحیه آسفالت روستای چورژی نیز گفت: آسفالت روستای چورژی که اکنون به افتتاحیه آن خواهیم پرداخت، با همکاری دهیار و بخشدار مرکزی، زیر سازی و جدول گذاری آن را انجام دادیم و از محل دریافت قیر رایگان 500 تن قیر رایگان را تحویل پیمانکار دادیم.

 

وی افزود: پس از آن ما 7 هزار متر مربع آسفالت مناسب انجام شده با متراژ 800 متر و با شرایط مناسب را از پیمانکار تحویل گرفتیم.

 

وی گفت: با قرارداد به عمل آمده با پیمانکار هم وی را مجاب کرده بودیم که آسفالت لازم را از شهرداری پاوه خریداری کرده تا هم درآمد آسفالت و ماشین آالات آن نیز به شهرداری برگردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد