پرداخت ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه اشتغال به مددجویان پاوه ای/ ۱۴۲ فقره وام خودکفایی در نوبت پرداخت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294927|19:47 - 1395/06/19
نسخه چاپی
 پرداخت ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه اشتغال به مددجویان پاوه ای/ ۱۴۲ فقره وام خودکفایی در نوبت پرداخت
مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه گفت: در5 ماهه امسال ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه اعطا شده است.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در5 ماهه امسال ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه اعطا شده است.

 

لقمان انفرادی افزود: وام های خودکفایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می شود.

 

وی با بیان اینکه وام های خودکفایی به صورت قرض الحسنه و در اقساط بلند مدت به مددجویان اعطا می شود گفت: ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال وام خودکفایی از ابتدای سالجاری تاکنون به ۳۳ مددجوی تحت حمایت در شهرستان پاوه پرداخت شده است.

 

انفرادی با تاکید بر اینکه وام های خودکفایی از محل اعتبارات بانک های عامل و منابع امدادی تامین و به مددجویان پرداخت می شود خاطرنشان کرد: ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از وام های خودکفایی پرداختی به مددجویان پاوه ای در سالجاری از منابع قرض الحسنه بانکی و مابقی آن از محل اعتبارات امداد تامین شده است.

 

وی اظهار کرد: سقف وام های خودکفایی بانکی ۱۵۰ میلیون ریال و سقف وام های امدادی ۲۰۰ میلیون ریال است.

 

انفرادی همچنین به تشکیل ۱۲۵ پرونده وام اشتغال در بانک های عامل و ۱۷ پرونده در کمیته امداد شهرستان پاوه در حال حاضر اشاره کرد و افزود: میزان اعتبار لازم برای پرداخت این وام های پشت نوبت ۲۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال است که در اسرع وقت با تامین اعتبارات لازم این میزان وام نیز به مددجویان تحت حمایت پاوه ای پرداخت خواهد شد.

 

وی با یادآوری اینکه در سال۹۴ بیش از ۲۴۵ فقره وام اشتغال با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اعطا شده است اظهار امیدواری کرد: میزان وام های اشتغال پرداختی به مددجویان پاوه ای تاپایان سالجاری به ۲۶۰ فقره افزایش یابد.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه با تاکید بر اینکه وام های اشتغال کمیته امداد نقش بسزایی در اشتغالزایی برای جوانان منطقه دارد گفت: امسال بیشترین مشاغل ایجاد شده از سوی مددجویان تحت حمایت در شهرستان پاوه کشاورزی و دامداری بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد