کسب مقام دوم تیم هاپکیدو کرمانشاه در مسابقات کشوری/مقام سوم ومدال برنز در وزن -85 کیلوگرم این مسابقات توسط مسعود دلشاد

سرویس: ورزشیکد خبر: 294939|18:39 - 1395/06/20
نسخه چاپی
کسب مقام دوم تیم هاپکیدو کرمانشاه در مسابقات کشوری/مقام سوم ومدال برنز در وزن -85 کیلوگرم این مسابقات توسط مسعود دلشاد
چهارمین دوره از مسابقات کشوری هاپکیدو(whf)درتاریخهای 17/18/19/شهریورماه در استان گلستان با حضور 11تیم از یازده استان و تعداد 157نفر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، چهارمین دوره از مسابقات کشوری هاپکیدو(whf)درتاریخهای 17/18/19/شهریورماه در استان گلستان با حضور 11تیم از یازده استان و تعداد 157نفر برگزار شد.

 

که دراین دوره از مسابقات تیم استان کرمانشاه در استایل (گیورگی)مبارزه با کسب هفت مدال طلا، 4 مدال نقره و 5 مدال برنز به مقام دوم دست یافت.

 

مسئول سبک هاپکیدو(دفاع شخصی) استان کرمانشاه و نماینده غرب کشور که در این دوره از مسابقات به عنوان بهترین داور انتخاب گردید در این باره به خبرنگار ما گفت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نوجوانان،جوانان بزرگسال برگزار شد.

 

نادر کرجی افزود: نفراتی که دراین دوره از مسابقات موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند در آینده نزدیک جهت اردوی تدارکاتی و انتخابی جهت مسابقات برون مرزی دعوت میشوند.

 

وی گفت: مسابقات به مناسبت اجلاسیه 4000شهید استان گلستان و اولین کنگره شهدای کارمند استان گلستان بوده است.

 

وی ادامه داد: این مسابقات که با حضور 11 تیم و 156 نفر در سطح کشور شرکت کرده بودند: تیم منتخب استان کرمانشاه از شهرستان های کرمانشاه،صحنه،سنقر و پاوه تشکیل شد.

 

کرجی با بیان اینکه این دوره از مسابقات تحت نظارت ومجوز فدراسیون ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران بوده است گفت: جناب مسعوددلشاد تنها نماینده وزن_۸۵از شهرستان پاوه موفق به کسب مقام سوم ومدال برنز گردید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد