فرمانده هنگ مرزی پاوه:

بیش از 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز شوشمی کشف و ضبط شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294952|17:59 - 1395/06/23
نسخه چاپی
بیش از 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز شوشمی کشف و ضبط شد
فرمانده هنگ مرزی پاوه گفت: بیش از 30 میلیارد ریال کالای قاچاق با تلاش نیروهای مرزبانی در مرز شوشمی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارشهزار ماسوله، سرهنگ حجت اله کریمی روز سه شننبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ با بیان اینکه مقابله با قاچاق و ورود و خروج غیرمجاز کالا بطور جدی در دستور کار مرزبانی قرار دارد؛ افزود: کالاهای کشف شده شامل انواع لاستیک خارجی، پارچه، رسیور ماهواره، لوازم آرایشی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات کشاورزی و باغی است.


وی اظهار کرد: در این ارتباط تعدادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


فرمانده هنگ مرزی پاوه از هم افزایی مطلوب مرزبانی با دیگر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خبر داد و گفت: این مهم موجب شده تا مرزهای جمهوری اسلامی ایران در محور شهرستان پاوه از امنیت پایداری برخوردار بوده و یکی از امن ترین مرزهای کشور باشند.


سرهنگ کریمی؛ به اوضاع ناامن کشور همسایه (عراق) اشاره کرد و گفت: نیروهای مرزبانی در کنار دیگر نیروهای مستقر در مرز پاوه با اقتدار کامل هرگونه تحرکی را زیرنظر داشته و با هر نوع موردی که منجر به خدشه دار شدن امنیت موجود در مرزهای شهرستان شود با قاطعیت برخورد خواهند کرد.


فرماندار پاوه هم با قدردانی از زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در انسداد کامل مرزهای شهرستان گفت: کسانی که قصد انجام فعالیت های اقتصادی دارند می توانند از ظرفیت دو بازارچه پیله وری و بازارچه مبادلات مرزی شهرستان در چهارچوب قانون استفاده کنند.


پرویز ایده پور در گفت و گو با ایرنا خطاب به کسانی که مبادرت به واردات کالاهای قاچاق کرده؛ گفت: اینها باید بدانند که کالاهای آنان دارای هیچ گونه استانداردی نیست و به ویژه مواد خوراکی و محصولات کشاورزی وارده شده کاملا آلوده هستند و ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که این کالاهای آلوده را به فروش برسانند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد