سرهنگ بهشتی راد خبر داد:

پایداری و مقاومت رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره مثال زدنی است/ابلاغ برنامه های هفته دفاع مقدس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294974|09:05 - 1395/06/28
نسخه چاپی
پایداری و مقاومت رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره مثال زدنی است/ابلاغ برنامه های هفته دفاع مقدس
سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه این جنگ زمانی به ايران تحميل شد که از جانب استکبار جهاني بويژه آمريکا تحت فشار شديدي با نظام نوپا قرار داشت ادامه داد: پایداری و مقاومت رزمندگان در جهت دفاع از مملکت ، در طول این دوران همواره مثال زدنی است.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در خصوص فرارسیدن هفته دفاع مقدس در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس اوج افتخار ملت قهرمان ایران دردوران برپایی واستقرار حاکمیت مردم سالاری دینی است.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: از تاریخ 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

 

وی گفت: رژيم بعثي عراق با تصميم و طرح قبلي و با هدف برانداختن نظام نوپاي جمهوري اسلامي جنگي تمام عيار را در این تاریخ عليه ايران اسلامي آغاز کرد.

 

وی با بیان اینکه این جنگ زمانی به ايران تحميل شد که از جانب استکبار جهاني بويژه آمريکا تحت فشار شديدي با نظام نوپا قرار داشت ادامه داد: پایداری و مقاومت رزمندگان در جهت دفاع از مملکت ، در طول این دوران همواره مثال زدنی است.

 

وی گفت: دشمن همواره با در اختیار گذاشتن امکانات نرم افزاری، در جهت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته است که بر ماست که باسلاح ایمان به خدا وقدرت لایزال او و هدایت خردمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باردیگر مقاومت خود را در برابر کفر نشان دهیم.

 

وی در ادامه دیدار با امام جمعه، خدمت رسانی به محرومین، توزیع بسته های نوشت افزاری،زنگ مقاومت مدارس، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبریو محله در بانه وره و چورژی، پیاده روی خانوادگی ، برنامه کتابخوانی، رژه حماسی گروهان پاوه در جوانرود، نشست خبری با اصحاب رسانه، ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی، افتتاح نمایشگاه کتاب، حلقات صالحین، نشست روشنگری و مسابقات ورزشی خواهران را از عمده برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد