در آستانه سال تحصیلی:

خیر پاوه ای۳۱۱ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294983|13:41 - 1395/06/31
نسخه چاپی
خیر پاوه ای۳۱۱ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرد
خیر نیکوکار پاوه ای در آستانه سال تحصیلی جدید ۳۱۱ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه اهدا کرد.

به گزارشهزار ماسوله، هرساله کمیته امداد در آستانه بازگشایی مدارس با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند اقدام به برگزاری جشن عاطفه ها می کند.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه در گفتگویی با برنگار ما با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی ۹۵-۹۶ خیر نیکوکار پاوه ای بیش از ۳۱۱ میلیون ریال در جشن عاطفه ها به دانش آموزان تحت حمایت در این شهرستان اهدا کرده گفت: کمک این نیکوکار در راستای خرید بسته های فرهنگی شامل انواع لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان هزینه شده است.

 

لقمان انفرادی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵۰ دانش آموز در شهرستان پاوه تحت حمایت کمیته امداد هستند خاطرنشان کرد: بسته های فرهنگی خریداری شده با کمک این خیر نیک اندیش در میان تمامی دانش آموزان مددجو در این شهرستان توزیع شده است.

 

انفرادی همچنین با بیان اینکه کمیته امداد نیز پیش از بازگشایی مدارس کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان مددجو اعطا می کند افزود: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۶۶۵ دانش آموز و ۷۰ دانشجو تحت حمایت این نهاد بودند که یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به آنان پرداخت شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه کمک هزینه تحصیلی اعطایی به دانش آموزان و دانشجویان تمامی هزینه های تحصیل آنان را تامین نمی کند اظهار امیدواری کرد: امسال در جشن عاطفه های که در دو بخش مردمی و مدارس در دهم مهر ماه برگزار خواهد شد خیران نیکوکار به یاری دانش آموزان تحت حمایت بشتابند.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه در پایان ضمن تشکر از خیران نیک اندیش که در هر مناسبتی یاری رسان کمیته امداد هستند اظهار کرد: نیکوکاران در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را جهت دستگیری از دانش آموزان نیازمند به دفاتر کمیته امداد اهدا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد