زنگ مهر ومقاومت در مدارس پاوه به صدا در آمد+تصاویر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294997|20:35 - 1395/07/03
نسخه چاپی
زنگ مهر ومقاومت در مدارس پاوه به صدا در آمد+تصاویر
همزمان با سراسر کشور زنگ مهر ومقاومت در مدارس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه نواخته شد.

به گزارشهزار ماسوله، زنگ مهر ومقاومت با حضور برخی از مسئولین در محل مدرسه دخترانه حضرت خدیجه نواخته شد.

 

در این مراسم ابتدا سرپرست آموزش و پرورش پاوه طی سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: افتخاری است که اکنون در آغازین روز بازگشایی مدارس و در هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی سال 1395 را با تعداد 7 هزار نفر از دانش آموزان 956 نفر از فرهنگیان در 340 کلاس درسی و 64 واحد آمورشی در منطقه مرزی پاوه آغاز می کنیم.

 

امیر ظاهری گفت: امروزه نیروهای متخصص و کارآمد به عنوان اصلی ترین و اساسی ترین سرمایه هر کشوری محسوب می شوند و تربیت این نیروها جز در مدارس و توجه به جایگاه و منزلت فرهنگیان و ارتقای آن میسر نمی شود.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه است و نوعی سرمایه گذاری ملی است که هرکس در این راستا تلاش کند از رشد اقتصادی و اجتماعی در آینده برخوردار می شود.

 

وی تصریح کرد: سرمایه انسانی که در نتیجه آموزش حاصل می شود، از مهمترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی است که اولین برداشتن گام در این راستا نیز بینش و نگاه مسئولان از نگاه مصرفی به یک نگاه سرمایه ای تغییر کند.

 

ظاهری با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش مسئولیت تربیت جامعه را بر عهد ه دارد خاطر نشان ساخت: بدون شک آموزش و پرورشی موفق خواهد بود که مدیری توانمند و معلمانی بدون دغدغه داشته باشد.

 

وی در پایان نیز از زحمات و تلاشهای مدیر سابق آموزش و پرورش جناب آقای سعدی فتاحی نیز تقدیر و تشکر کرد.

 

در ادامه معاون فرماندار پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز ما شاهد دو مراسم هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس خواهیم بود که در این هفته یک تحول و دگرگونی در این مملکت به وجود آمد که آن را از مسیر وابستگی به سمت استقلال با وجود توطئه ها و برنامه ریزی ها در درون کشور برای نابودی انقلاب اسلامی ، هدایت داد .

 

نجیب میرانی افزود: در برون مرزها نیز دشمنان با قرار دادن صدام حسین در مقابل ما، جنگ تحمیلی را آغاز کردند که الحمد الله با لطف خداوند و رهبری امام و عشق و علاقه مردم به این نظام، توانستیم در همان ابتدا، در مقابل توطئه ها ایستادگی کنیم.

 

وی گفت: امروز افتخار می کنیم به عنوان یکی از کشورهای ابرقدرت اسلامی به دنبال به زانو درآوردن دشمنان در دوران 8 ساله دفاع مقدس، مطرح هستیم .

 

وی ادامه داد: از طرف دیگر امروز آغاز سال تحصیلی دانش آموزانی است که سرنوشت مملکت ما را در دست دارند و امروز بهار تعلیم و تربیت آموزش و پرورش برای دانش آموزان و فرهنگیان است.

 

وی با اشاره به وجود دشمنان زیاد این مملکت تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان همواره ، نشانه گرفتن اصل اسلام و ناب است که قصد ترویج فرهنگ بیگانه را در کشور د اشته باشند.

 

وی افزود: این دشمنان در این راستا نیز اسلحه بسیار بزرگ زنان و دختران ما را که حجاب است در پی برداشتن آن هستند.

 

وی در پایان گفت: گرفتن اسلام از مدارس و نهاد آموزش و پرورش از اهداف دیگری است که دشمنان برای این مرز و بوم دارند که می طلبد با هوشیاری بیشتر در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد