وزش شدید باد و کاهش دما پدیده های جوی استان در پایان هفته/پاوه با 26 درجه خنک ترین شهرستان استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295016|16:19 - 1395/07/07
نسخه چاپی
وزش شدید باد و کاهش دما پدیده های جوی استان در پایان هفته/پاوه با 26 درجه خنک ترین شهرستان استان
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روزهای پایانی هفته در بیشتر مناطق استان شاهد وزش شدید باد در برخی ساعات و همچنین کاهش دما در تمامی مناطق خواهیم بود.

به گزارشهزار ماسوله، شاهرخ پارسا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با ورود موجی ناپایدار به جو منطقه انتظار می رود از عصر امروز به تدریج وزش باد افزایش و از فردا شاهد کاهش چند درجه ای دمای هوا در نقاط مختلف استان باشیم.


وی افزود: وزش باد شدید ممکن است از امشب تا اواسط روز پنجشنبه سبب ایجاد گرد وغبار برای مناطق مرزی استان شود.


پارسا ادامه داد: سامانه ناپایداری که عصر امروز وارد جو استان می شود تا اواسط هفته آینده همچنان باقی مانده و در این مدت شاهد کاهش روزانه دمای هوا و تشدید وزش باد خواهیم بود که در روزهای شنبه و یکشنبه آینده ملموس تر است.


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، دمای هوای امروز شهر کرمانشاه را بین 11 تا 30 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: دمای روزانه نسبت به دیروز یک درجه کاهش اما دمای شبانه یک درجه افزایش می یابد.


وی یادآور شد: سنقر و کلیایی و پاوه امروز با دمای روزانه 26 درجه بالای صفر خنک ترین و قصرشیرین با 36 درجه گرمترین شهرستان های استان طی امروز خواهند بود.


پارسا خاطرنشان کرد: همچنین طی امشب نیز کنگاور و سنقر و کلیایی با 6 درجه خنک ترین و قصرشیرین با 20 درجه گرمترین دمای شبانه را خواهند داشت.


پارسا در پایان گفت: دمای هوای روزانه تمامی مناطق استان فردا (پنجشنبه) سه تا چهار درجه و دمای شبانه نیز دو تا سه درجه کاهش می یابد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد