همایش پیاده روی خانوادگی در شهر نوسود برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295023|10:08 - 1395/07/08
نسخه چاپی
همایش پیاده روی خانوادگی در شهر نوسود برگزار شد
به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس همایش پیاده روی خانوادگی با استقبال اقشار مختلف مردم در شهر نوسود برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،  به همت آموزش وپرورش منطقه نوسود روز گذشته همایش پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده ها و استقبال ویژه ی دانش آموزان در نوسود برگزار گردید.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسوددر این همایشضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقدیر از حضور اقشار مختلف، هدف از برگزاری این همایش را تجدید خاطره دوران فاع مقدس در منطقه و انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و همچنین تقویت و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و خانواده ی آنها عنوان کرد.

 

منصور وهابیبه اهمیت ورزش همگانی و جایگاه ویژه آن پرداخت و افزود: گسترش و نهادینه کردن ورزش در جامعه وجب سلامت جسم و روح افراد آن جامعه می شود.

 

ویپیاده روی و دو را پایه و مادر تمامی ورزش ها دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به ترویج، گسترش و تداوم ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم ورزش همگانی محور تمامی فعالیت های ورزشی قرار گیرد و فرهنگیان و دانش آموزان عزیز نیز توجه ویژه ای به این قوله در مدارس داشته باشند.

 

وهابیبرگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، تقویت و تجهیز سالن های ورزشی، حیاط پویا، تقویت ورزش همگانی، ارتقاء سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از برنامه های اولویت دار حوزه تربیت بدنی این اداره برشم رد.

 

گفتنی است این همایش در میان شور و نشاط مردم خصوصاً دانش آموزان، ساعت سه بعدازظهر از اداره آموزش و پرورش نوسود جنب میدان معلم آغاز و پس از طی مسیر سه کیلومتری در روستای وزلی جنب دبستان تکاوران به پایان رسید و مبلغ ۵ میلیون ریال به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد