مراسم تودیع و معارفه شهردار نودشه برگزار شد/سیروس وطنی رسما شهردار نودشه شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295031|20:32 - 1395/07/10
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه شهردار نودشه برگزار شد/سیروس وطنی رسما شهردار نودشه شد
امروز با حضور فرماندار پاوه، مدیرکل دفتر شهری استانداری ، امام جمعه نودشه و با حضور اعضای شورای نودشه جلسه تودیع و معارفه شهردار این شهر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امروز با حضور فرماندار پاوه، مدیرکل دفتر شهری استانداری ، امام جمعه نودشه و با حضور اعضای شورای نودشه جلسه تودیع و معارفه شهردار این شهر برگزار شد.

 

در ابتدا فرماندار شهرستان پاوه ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار منتخب  با اشاره به جلسه ای که با نخبگان نودشه در 2 سال پیش داشت این جلسه را در سطح شهرستان بی بدیل دانست و برای  نودشه اهمیت زیادی قایل شد .

 

پرویز ایده پور افزود: نودشه از لحاظ گردشگری و زیر ساختهای توسعه دارای اهمیت بسزای است و از موقعیت علمی و ادبی خاصی برخوردار است.

 

وی نودشه را دارای ظرفیت های بالقوه برای سرمایه گذاری واستقبال از طرحهای گردشگری عنوان کرد و گفت: بی شک نودشه با وجود ظرفیت های بسیار و با به فعلیت رساندن آنها می توان آینده ای مطلوب را انتظار داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به چالشهای شورا و شهرداری نودشه در سال گذشته اظهار امیدواری کرد که در وقت باقیمانده از دوران شورای چهارم با یاری همدیگر شهرداری را در راه موفقیت یاری نمایند.

 


امام جمعه شهر نودشه نیز در باره لزوم توجه فرمانداری به نودشه طی سخنانی از کمبودهای نودشه مطالبی را ایراد نمود و اظهار کرد: نودشه از نظر طرح هادی ، باید از بن بست خارج و زمینه های بیشتری برای ساخت و ساز در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

 

در ادامه مدیرکل دفتر شهری استانداری خانم مهندس هاشمی در چارچوبهای تعیین شده برای پیشرفت این شهر، سخنان مبسوطی را ارایه داد و از شورا و حاضرین برای اعتلای نودشه خواستار همکاری با همدیگر شد.

 

محمد کریمی نیز به شرح مبسوطی از مشکلات شهرداری همچون طرحهای عمرانی و متوقف شدن آنها،عدم تملک منازل برا ی تعریض خیابان دوم ، میراث فرهنگی و تخلفات ساختمانی، عدم تحقق کمیسون ماده 100 و ماده 77، نداشتن درامد پایدار و مشکلات ناشی از رسمی نبودن عده ای  از کارمندان شهرداری پرداخت.


در پایان نیز حکم شهردار توسط ریاست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه به آقای وطنی ابلاغ و تقدیم شد.

 

گفتنی است که از آبان ماه سال گذشته به مدت 11 ماه علی منور به عنوان سرپرست شهرداری نودشه مشغول به فعالیت بود که اکنون سیروس وطنی رسما به عنوان شهردار این شهر منصوب گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد