7 کشته و زخمی بر اثر تصادف در سه راهی جوانرود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295071|11:52 - 1395/07/18
نسخه چاپی
7 کشته و زخمی بر اثر تصادف در سه راهی جوانرود
صبح امروز بر اثر تصادف یک خودروی پژو بین شهری و سایپا در سه راهی جوانرود، 7 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز بر اثر تصادف یک خودروی پژو بین شهری و سایپا در سه راهی جوانرود، 7 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

 

مسئول امداد و نجات سه راهی جوانرود در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تایید خبر فوق اظهار کرد: این حادثه که صبح امروز در سه راهی جوانرود، رخ داد، یکدستگاه خودوری پژو بین شهری با خودروی سایپا به شدت برخورد کرد.

 

حشمت کریمی افزود: بر اثر این حادثه، متاسفانه یک نفر از سرنشینان پژو به اسمآقای محمد طالب عارفی اهل روستای شرکانبه محض وقوع حادثه بر روی صحنه فوت کرد.

 

وی گفت: با شدت جراحات وارده به یک نفر دیگر از سرنیشنان پژو بهاسم خانم احمدی، در حین انتقال به بیمارستان کرمانشاه با بالگرد هوایی، نیز فوت کرد و بقیه مصدومان نیز به بیمارستان روانسر و کرمانشاه انتقال یافتند.

 

خبر تکمیلی/

بنا به اخبار و گزارشات رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی ، مسئول امداد و نجات سه راهی جوانرود که خبر فوت خانم احمدی را اعلام نمود، خانم احمدی هم اکنون بدلیل شدت جراحات وارده در اتاق عمل بیمارستان طالقانی می باشد و همچنین اینکه  فرماندار شهرستان روانسر نیز آمار کشته شدگان را یک نفر و مصدومان را شش نفر اعلام کرده است.

 

گفتنی است که اعلام آمار کشته شدگان این سانحه در این سایت خبری تحلیلی ، در گفتگو با مسئول امداد و نجات سه راهی جوانرود انتشار داده شده است و اساس این خبر مصاحبه با ایشان بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد