مرزهای غربی کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295142|19:37 - 1395/07/26
نسخه چاپی
مرزهای غربی کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارند
شهاب نادری گفت:مرزهای حوزه انتخابیه اورامانات در شرایط مناسبی به سر نمی برند و ما خواستار رسمی شدن این مرزها هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی کردپرس اظهار کرد:مرزهای غربی کشور و بخصوص مرزهای که در حوزه اینجانب قرار دارد،در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

 

وی افزود:شیخ صالح و شوشمی مرزهایی هستند که محل درآمد و امرار معاش مردم مرزنشین است اما متاسفانه استفاده چندانی مردم از این مرزها نمی برند.
 
وی تصربح کرد: می گویند مرزها باز است اما باز بودن را بدین صورت تعریف کردند که اقلامی وارد می شود که به کار مردم نمی آید. مثلا قلاب ماهی گیری به چه درد مردم منطقه می خورد.ما تقاضایی که از استاندار داریم این است به موضوع ساماندهی مرزها عنایت ویژه ای داشته باشند و این برای ما بسیار مهم است.
 
نماینده هورامان با ابراز نارضایتی از وضعیت خدمات رسانی به مرزهای هورامان گفت:مرزی که درب ورود و خروج ندارد،مرزی که سرویس بهداشتی ندارد،آیا آن را می توانیم مرز محسوب نماییم؟
 
نادری افزود:در حال حاضر گمرکی در مرز وجود و وقتی گمرک نباشد، آیا ما می توانیم آن را مرز خطاب کنیم؟
 

وی با تاکید به وظیفه خود به عنوان نماینده مردم،خاطر نشان کرد:من به عنوان نماینده مردم در حال پیگیری هستم که مرزها رسمی شوند و از این وضعیت بلاتکلیفی در آیند و همچنین در حال تلاشم  که تردد افراد از مرزهای هورامان به کشور عراق میسر شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد