برگزاری جشنواره استعدادیابی رشته پینگ پنگ شهرستان پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 295145|16:46 - 1395/07/27
نسخه چاپی
برگزاری جشنواره استعدادیابی رشته پینگ پنگ شهرستان پاوه
مراسم جشنواره استعداد یابی پینگ پنگ مقطع ابتدایی با همت هیات پینگ پنگ وهمکاری اداره ورزش وجوانان ومدیریت آموزش وپرورش پاوه در محل سالن اختصاصی هیات برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم جشنواره استعداد یابی پینگ پنگ مقطع ابتدایی با همت هیات پینگ پنگ وهمکاری اداره ورزش وجوانان ومدیریت آموزش وپرورش پاوه در محل سالن اختصاصی هیات برگزار گردید.

 

در این مراسم آقای خالصی ریس هیات اسبق ، و همچنین باسابقه ترین مربی تنیس شهرستان ، ریس اداره ورزش وجوانان ، کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش وپروش، برخی از اعضای انجمن ورزشی پشتیوان، مربیان وپیشکسوتان این رشته .والدین گرامی بچه ها وتعدادی از بازیکنان دختر نیز حضور داشتند.

 

در ابتدا رئیس هیات پینگ پنگ پاوه ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه ومعرفی مهمانان گرامی در خصوص فلسفه این جشنواره توضیحات کاملی ارایه و بر پیشینه این رشته ورزشی وافتخارات آن گذری داشته و از حضور قهرمانان این رشته از جمله اقای کیوان رمضانی ومبین خالصی نیز تقدیر نمود.

 

در ادامه از اولین جشنواره استانی و کشوری وتوفیقات وافتخاراتی که بازیکنان خردسال در استان وکشوری داشته اند تقدیر نموده وتلاش چند ماهه این عزیران را نشان از پتانسیل بسیار بالای بازیکنان پاوه در رشته  پینگ پنگ دانست وبا اندک توجه وتلاش میتوان افتخارات بزرگی را همچون سالهای 70تا 85برای شهرستان به ارمغان آورد.

 

در ادامه جشنواره تکنوازی تنبک توسط بازیکن وهنرمند خوش آتیه رهام شهریاری اجرا شد که تحسین همگان را برانگیخت وسپس یکی از والدین به نیابت از بچه های پینگ پنگ باز خردسال از تلاشهای شبانه روزی هیات ومربی بچه اقای رمضانی تقدیر نمودند.


ودر ادامه داوران به اجرای آیتم ها با توجه به ایستگاههایی که تعبیه شده بودند از بچه ها تست اصتعدادیابی انجام گرفت.

 

ودر پایان نیز از نفرات برتر ؛ تجلیل و به قید قرعه نیز از 6نفر از بچه های حاضر در سالن با اهدای جوایزی قدردانی گردید.


گفتنی است به اطلاع دوستداران می رساند روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 8شب کلیه پسران ودختران پایه اول ودوم ابتدایی میتوانند با مراجعه به سالن ثبت نام نموده وبقیه دانش آموزان دختر پایه های سوم تا ششم ابتدایی نیز روزهای شنبه وچهارشنبه با این شماره تماس وثبت نام نمایند. 09188570125

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد