نماینده اورامانات دبیر فراکسیون حمایت از ایرانیان خارج از کشور شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295147|17:30 - 1395/07/27
نسخه چاپی
نماینده اورامانات دبیر فراکسیون حمایت از ایرانیان خارج از کشور شد
'شهاب نادری' نماینده مردم اورامانات در مجلس دهم در آخرین جلسه فراکسیون حمایت از ایرانیان خارج از کشور با رای نمایندگان مجلس به عنوان دبیر این فراکسیون انتخاب شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم اورامانات؛ فراکسیون حمایت از ایرانیان خارج از کشور در مجلس با عضویت بیش از 100 نفر از نمایندگان کار خود را آغاز کرده است.


هدف اصلی این فراکسیون پیگیری امور ایرانیان در خارج از کشور است و پنج کارگروه شامل فرهنگ و اقوام با حوزه فعالیت اندیشه و گسترش زبان فارسی و فرهنگ و هنر، علمی- آموزشی در حوزه اکتشافات و اختراعات، فناوری های نوین با حوزه فعالیت نانو و علوم هسته ای و زیست محیطی، اقتصادی و بازرگانی با حوزه فعالیت تولیدات صنعتی، گردشگری، نفت، گاز صنایع پولی و دفاعی و و کارگروه قضایی به منظور بررسی مشکلات حقوقی و کنسولی است.


این فراکسیون با دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور که زیر نظر معاونت اجرایی رئیس جمهور است و کارهای بخش دولتی را انجام می دهد، همکاری دارد.


نادری نماینده مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی موسوم به منطقه اورامانات و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد