فرماندار: ترافیک تأثیر مستقیمی بر رکود بازار شهر پاوه دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295148|17:32 - 1395/07/27
نسخه چاپی
فرماندار: ترافیک تأثیر مستقیمی بر رکود بازار شهر پاوه دارد
فرماندار پاوه با اشاره به ترافیک سنگین شهر پاوه گفت: ترافیک تأثیر مستقیمی بر اقتصاد شهر گذاشته و موجب رکود بازار شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پاوه؛ ترافیک را جزو لاینفک جوامع شهری دانست و افزود: معضل ترافیک با کار فرهنگی قابل حل است.


او در ادامه با انتقاد از نصب و ایجاد سرعت گیر در خیابان های سطح شهر و راه های بین شهری گفت: ایجاد این سرعت گیرها نمی تواند موجب روان سازی ترافیک شود و در صورت ایجاد آن باید به صورت استاندارد با نظر کارشناسان فنی و رنگ آمیزی شده باشد تا رانندگان و خودروهای آنان دچار مشکل نشوند.


فرماندار پاوه نبود کمربندی، ساخت سازهای غیر مجاز و بدون پارکینیگ، و شرایط جغرافیایی و بافت شهر را از مهمترین عوامل ایجاد ترافیک در این شهر دانست.


سرهنگ حمید رضا ملکی فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز در این جلسه با بیان اینکه پلیس راهور شهرستان تمامی تلاش خود را برای روان سازی ترافیک بکار گرفته است گفت: نصب دوربین، احداث پارکینیگ عمومی و ایجاد معبر های جدید می تواند در بازشدن گره های ترافیکی شهر پاوه تأثیر گذار باشد.


ساماندهی ورودی شهر، نصب علایم راهنمایی و رانندگی و استاندارد کردن سرعت گیرهای سطح شهر از مصوبات این جلسه بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد