در پی زایمان زن باردار در منزل در پاوه،

شهاب نادری: قطعا باید دانشگاه علوم پزشکی جوابگو باشد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295152|01:46 - 1395/07/28
نسخه چاپی
شهاب نادری: قطعا باید دانشگاه علوم پزشکی جوابگو باشد
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: این قضیه را در مجلس نیز پیگیری کرده ام و قطعا باید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جوابگو باشد و من نیز شخصا پیگیر این قضیه خواهم بود.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص اتفاق به وجود آمده در زایشگاه بیمارستان پاوه با اشاره به کمبود امکانات در اورامانات اظهار داشت: همواره یک سری ضعف مدیریتی در منطقه وجود دارد و در خصوص کمبود امکانات نیز با مسئولان و معاونین سازمانهای مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداخته ام که در این رابطه نیز مسئولان قول مساعد را برای تجهیز سازمان داده اند.

 

شهاب نادری افزود: برای بیمارستان پاوه که با پیشرفت 95 درصدی در حال اتمام است، ما اکنون ضعف تجهیزات برای این بیمارستان را داریم که با پیگیری های به عمل آمده ان شالله با همکاری بنیاد برکت تل ،این بیمارستان را که حدود 10 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی نیاز دارد، تامین خواهیم کرد.

 

وی گفت: بیش از هر چیز که ما در حوزه درمان به آن نیاز داریم، وجود پزشکان متخصص در منطقه اوارمانات است که پس از آن هم پیگیر حضور این متخصصان در منطقه شده ام.

 

وی ادامه داد: اکنون هم مراجعه این زن باردار به بیمارستان پاوه و عدم پذیرش وی واقعا برای بنده سخت و ناراحت کننده است و گفته ام که باید با عوامل این مورد برخورد شود و بی توجهی، سهل انگاری و بی دقتی دست اندرکاران به ارباب رجوع، نیاز به پیگری دارد.

 

وی خاطر نشان ساخت: همین قضیه در هفته گذشته برای چندین نوزاد در بیمارستان محمد کرمانشاهی اتفاق افتاده است که باید کمیته مرگ ومیر نوزادان استان کرمانشاه وجود داشته باشد.

 

نادری گفت: مرگ نوزادان، طبیعی است ولی باید این طرح نظام سلامت، کنترل لازم را در زنده ماندن نوزادان داشته باشد.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد افزایش جمعیت در کشور گفت: طرح نظام سلامت باید با نهایت تلاش خود کنترل لازم را در زنده ماندن نوزادان به کار گیرند تا سن جمعیت کشور ،بنا به فرموده معظم له رو به پیری تمایل نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: این برای من سخت و ناراحت کننده است که عاملین این قضیه چطور باید تشخیص ندهند زنی که باردار و مشکل زایمان دارد ، بیان کنند که مشکل کلیه دارد؟

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت: این قضیه را در مجلس نیز پیگیری کرده ام و قطعا باید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جوابگو باشد و من نیز شخصا پیگیر این قضیه خواهم بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد