از فردا ؛

مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه در پاوه برگزار می شوند

سرویس: ورزشیکد خبر: 295160|18:41 - 1395/07/29
نسخه چاپی
مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه در پاوه برگزار می شوند
تیم فوتسال شهدای نوریاب از سری مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه ، روز جمعه مورخه 30 مهرماه 95راس ساعت 10صبح به مصاف قهرمان دوره قبل،تیم دوستان پاوه و 15 بعد از ظهر(3) به مصاف نایب قهرمان دوره قبل تیم فوتسال جهان اسپرت ثلاث خواهد رفت.

به گزارشهزار ماسوله، مربی تیم فوتسال شهدای نوریاب در این باره گفت: تب فوتسال و مسابقات قهرمانی استان از فردا بار دیگر در کرمانشاه اوج خواهد گرفت، در این میان تمام تلاش دست‌اندرکاران باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، تشکیل، آماده سازی و به میدان فرستادن تیمی بوده است که مایه فخر و مباهات هواداران شود.


احسان رضایی افزود: تیم فوتسال شهدای نوریاب از سری مسابقات فوتسال باشگاه های استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان پاوه ، روز جمعه  مورخه 30  مهرماه 95راس ساعت 10صبح  به مصاف قهرمان دوره قبل،تیم دوستان پاوه و 15 بعد از ظهر(3) به مصاف نایب قهرمان دوره قبل تیم فوتسال جهان اسپرت ثلاث خواهد رفت.

 

وی گفت: تیم فوتسال شهدای نوریاب با سرپرست و کادر فنی دلسوز ؛با آمادگی و اقتدار کامل در این دوره مسابقات حضور پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: از عموم دوستداران ورزش تقاضامندیم که مثل همیشه با حضور گرم خود درسالن ورزشی 2500 امام خمینی (ره) حمایت خود را از تیم "نوریاو "  جهت صعود به مراحل بالاتر اعلام نمایند.

 

درضمن ورود برای تماشاگران عزیز رایگان است."وعده ما جمعه صبح و بعد از ظهر"

 

 

باشگاه فرهنگی ورزشی نوریاب با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران برای حضور گسترده و پرشور در سالن ورزشی امام خمینی((۲۵۰۰نفری)) در بازی با دوستان پاوه  وجهان اسپرت ثلاث در مسابقات قهرمانی باشگاههای استان کرمانشاه دعوت به عمل آورد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد