با برگزاری اولین جلسه؛

هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه، رسما کار خود را آغاز کرد/تعیین اعضای هیئت و كميته هاي تخصصي

سرویس: ورزشیکد خبر: 295178|03:27 - 1395/08/04
نسخه چاپی
هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه، رسما کار خود را آغاز کرد/تعیین اعضای هیئت و كميته هاي تخصصي
شب گذشته اولين جلسه با حضورريس اداره ورزش و جوانان پاوه ، ريس هيئت موتور سواري و اتومبيل راني و جمعي از علاقه مندان به اين رشته ورزشي. برگزار گرديد .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس هیئت موتور سواري و اتومبیرانی شهرستان پاوه در اولین جلسه هماهنگی تعیین اعضاء، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاظرين در  جلسه  اظهار داشت: با توجه به استعدادهای جوانان و علاقه مندی به رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیل رانی، پیگیری کسب امتیاز این رشته ورزشی را برای شهرستان پاوه  از 9 ماه پیش آغاز کردیم.

 

مکرم قادری با بیان اینکه پروسه کسب این امتیاز نیر خیلی زمان بر بود افزود: اکنون توانستیم با گذشت 9 ماه از درخواست علاقه مندان، به تشکیل هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی اقدام کنیم و اکنون نیز اولین جلسه هماهنگی تعیین اعضا و مکان يابابي  مناسب جهت احداث پیست این رشته ورزشی را برگزار می کنیم.

 

وی گفت: هدف از این كار را تشويق جوانان  و قهرمانان اين رشته ورزشي وسازماندهی خودروهای سنگین و قدرتی بود که به صورت متفرقه طبیعت زيباي شهرستان پاوه را تخريب  و به نوعی باعث نابودی اين طبعیت بكر و از بين رفتن مراتع زيباي  این شهرستان می شدند.

 

وی افزود: انشالله یا این کار کمک  بزرگي را در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی انجام دهيم .

 

وی ادامه داد: باتوجه به استعدادهاي فراوان در منطقه، امیدواریم که با تشکیل این هیئت و تعیین پيستی مناسب برای تمرین جوانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی، بتوانيم اين شهرستان را به قطب  ورزشي اين رشته تبديل نماييم  و در آينده بتوانيم مسابقات استاني و كشوري را دراين شهرستان برگزار كنيم .

 

قادری گفت: در اين  راستا باتوجه به قهرماني كشوري جوانان اين خطه از جمله آقاي زكريا بهراميرزايي در چندين دوره مسابقات كشوري که مقام نخست را كسب نمود ه اتد ازمسئولین ذيربط انتظار همكاري و تقويت اين رشته ورزشي را داريم.
 

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی در پایان تصریح کرد: هر کدام از اعضای این هیئت و روسای کمیته ها، برای پیشبرد اهداف خود باید وظایف محوله خود را به درستی انجام دهیم و ما نیز حمایت های لازم را برای جوانان علاقه مند به این رشته در شهرستان به عمل خواهیم آورد.

 

وی اظهار امیدواری کرد که باشروع به کار در این پیست، فضای شور و نشاط در بین جوانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی در شهرستان پاوه فراهم گردد.

 

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان جلسه و اظهار خرسندی در تشکیل هیئت اتومبیل رانی در پاوه اظهار داشت: با توجه به نبود اعتبارات، این اداره در وضعیت مناسبی نمی باشد و در این راستا در کمکهای مادی به هر رشته ای در شهرستان عاجز است.

 

هیوا حسینی افزود: وضعیت سالنهای ورزشی شهرستان هم نسبت به گذشته که در اختیار اداره بوده و درآمد آن را برای کمک به هیئت ها می توانستند صرف کنند، اکنون به بخش خصوصی واگذار شده است و عملا ما هیچ نوع در آمدی را هم نداریم.

 

وی با اشاره به قهرمانان رشته های مختلف شهرستان و حضور در اردوی تیم ملی گفت: بحمدالله ورزش شهرستان رو به بهبودی خواهد رفت.

 

وی گفت: شهرستان پاوه این پتانسیل لازم را دارد که در هر رشته ما قهرمانانی را در اردوی تیم ملی داشته باشیم.

 

حسینی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از آقای قادری به سبب تلاش های وی در تشکیل این هیئت گفت: امیدوارم این هیئت در آینده، جزء هیئت های برتر شهرستان معرفی گردد.

 

در ادامه هر یک از حاضرین نیز در جهت هماهنگی های بیشتر با یکدیگر به ارائه سخنانی پرداختند.

 

در پایان نیز اعضای هیئت و روسای کمیته ها به شرح ذیل تعیین گردیدند.

 

رئیس هیئت: مکرم قادری

نائب رئیس:  یادگار ازکات

دبیر هیئت: زکریا بهرامیرزایی

خزانه دار: هیمن امینی

کمیته ها:

کمیته داوران: آشنا بهرامیرزایی

کمیته آفرود: رامین محی الدین زاده

کمیته اسلالوم: صهیب نادر پور

کمیته درگ: آزاد بهرامیرزایی

کمیته فنی: دانا چنگیزی

کمیته روابط عمومی و فرهنگی: یاور زکات

کمیته امداد و نجات:  آرام محی الدین زاده

کمیته انضباطی:  سوران محمدی

کمیته آموزشی:  زکریا بهرامیرزایی

کمیته موتورسواری:  محمد خدادادی

کمیته تدارکات و پشتیبانی:  عبداله هاشمی

کمیته برگزاری مسابقات:  جلیل بهرامیرزایی

کمیته بانوان:  ریزان محمدی

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد