دعوت فرماندار پاوه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295209|02:18 - 1395/08/12
نسخه چاپی
 دعوت فرماندار پاوه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
در آستانه 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی از ملت همیشه در صحنه و استکبار ستیز شهرستان پاوه بویژه دانشجویان و دانش آموزان دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور یابند.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه با توجه به فرارسیدن روز 13 آبان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: سيزدهم آبان يادآور سه مناسبت بزرگ تبعيد حضرت امام خمینی(ره) ، تسخیر لانه جاسوسی امریکا و شهادت جمعي از دانش آموزان است که هر سه در تاریخ ملت ایران و کشور ثبت شده است.

 

پرویز ایده پور افزود: هر ساله این مراسم و مناسبت در سراسر کشور برگزار می شود و اقشار مختلف مردم خصوصا دانش آموزان نیز در این مراسم شرکت کرده و خواهند کرد.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی ها و آمادگی شهرستان برای برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان افزود: تمهیدات و مقدمه های لازم برای این منظور نیز با برگزاری جلسات اتخاذ شده تا راهپیمایی باشکوهی با حضور همه اقشار برگزار شود.

 

ایده پور با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال در میدان فرمانداری در سه راهی شهدا برگزار می شود، از همه مردم، دانش آموزان، دانشجویان برای حضور در این آیین دعوت کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد