صلاح الدین میرانی:

با پیگیری های هزارماسوله، صبح روز شنبه در شبکه یک سیما برنامه زنده دارم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295244|00:58 - 1395/08/20
نسخه چاپی
با پیگیری های هزارماسوله، صبح روز شنبه در شبکه یک سیما برنامه زنده دارم
صلاح الدین میرانی گفت: با پیگیری های هزارماسوله، صبح روز شنبه در شبکه یک سیما برنامه زنده دارم.

به گزارشهزار ماسوله، چندی پیش گفتگویی از جوان "بان وره ای" در این سایت خبری تحلیلی منتشر شد که داوطلبانه برای اطفاء حریق مراتع و جنگلها پیش قدم شد و ۸۰ درصد سوختگی و نقص عضو را تجربه کرد.(لینک خبر)

 

پس از انتشار این خبر و بازتاب خبری آن در کشور، حامیان دولت این خبر را به جهات آنکه وی گفته بود، که برخی از مسئولین دولتی من را برای اهدای تندیس افتخار به تهران دعوت کرده اند اما حتی یک ریال هزینه درمانی برای او در نظر نگرفتند؛ سیاسی قلمداد کردند.

 

پس از آن مجددا از او درباره توجه مسئولین مرتبط پرسیدیم، که در مصاحبه ای جداگانه نیز آن را انتشار دادیم.(لینک خبر)

 

اکنون نیز پس از بازتاب کشوری این خبر مجددا این دوستدار محیط زیست در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: من تشکر ویژه ای از سایت خبری تحلیلی هزارماسوله و رسانه های منعکس کننده مشکلات خودم دارم به این جهت که پس از انتشار خبر، دفتر رئیس جمهور و سازمان محیط زیست کشور در پیگیری وضعیت با من تماس گرفتند.

 

میرانی افزود: در مصاحبه قبلی خود هم از جناب رئیس جمهور برای اهدای تندیس تشکر کردم اما خوب این واقعیت است که هیچ کمکی از لحاظ مالی به من نشده است.

 

وی گفت: در پی شائبه به وجود آمده و تماس دفتر رئیس جمهور و سازمان محیط زیست با اینجانب، من نیز بیان کردم که وضعیت من براساس شواهد و مکاتبات و نامه نگاری ها مشخص است و براساس واقعیت، اعلام کرده ام و اکنون هم تنها با من تماس تلفنی داشته اند و تاکنون هیچ کمکی را با وجود هزینه های جراحی با بیش از 100 میلیون تومان، نشده است.

 

وی ادامه داد: من ضمن تشکر از مدیر سایت خبری تحلیلی هزارماسوله در پی انتشار مصاحبه و بازتاب کشوری آن، اکنون نیز شبکه یک سیما در جهت مصاحبه ای زنده ، از من دعوت به عمل آورده است.

 

میرانی با بیان اینکه پس از آن روزنامه ایران نیز مصاحبه ای را با من داشته و ضمن تشکر از مدیران این روزنامه که زمان مصاحبه ای را در شبکه یک سیما برایم فراهم کرده اند گفت: حضور در برنامه زنده از شبکه یک سیما را از پیگیری های سایت خبری تحلیلی هزارماسوله می دانم که کمال تقدیر و تشکر را از مدیر آن دارم.

 

وی تصریح کرد: ان شاالله روز شنبه مورخه 22 آبان ماه ، ساعت 7 یا 8 این برنامه زنده را برای بنده تدارک دیده اند که در این روز با حول و قوه الهی در این برنامه حضور خواهم یافت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد