مراسم افتتاحيه المپياد درون مدرسه اي در مدارس منطقه نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295277|20:47 - 1395/08/23
نسخه چاپی
مراسم افتتاحيه المپياد درون مدرسه اي در مدارس منطقه نوسود
مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي دورن مدرسه اي با حضور بخشدار ، رئيس اداره آموزش و پرورش ،كارشنانسان و مدايران مدارس به صورت نمادين در دبستان حضرت زينب (س) و متوسطه اول الزهراء نوسود برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي درون مدرسه اي با حضور بخشدار ،  رئيس اداره آموزش و پرورش  ،كارشناسان و مديران مدارس به صورت نمادين در دبستان حضرت زينب (س) و متوسطه اول الزهراء  نوسود  برگزار شد.

 

 در اين مراسم دانش آموزان با  رژه رفتن و روشن كردن مشعل المپياد و هم چنين اجراي حركات نمايشي و جذاب، رسماٌ برنامه هاي المپياد را آغاز نمودند.

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش هدف از برگزاري المپياد ورزشي درون مدرسه اي را بالا بردن سطح آمادگي جسماني دانش آموزان ، ايجاد انگيزه و افزايش گرايش دانش آموزان به مشاركت در كارهاي گروهي ، ايجاد شادابي و نشاط در بين دانش آموزان با رويكرد روانشناختي و تربيتي -  تقويت هويت ملي و اسلامي دانش آموزان -  توسعه ورزش همگاني و مشاركت پذيري  ، تامين سلامت جسمي و روحي دانش آموزان عنوان كرد . ايشان در ادامه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري تحصيل -  تهذيب  و ورزش را سه مو لفه مهم و با اهميت براي دانش آموزان دانست و خواستار توجه جدي دانش آموزان به كسب علم و دانش در كنار ورزش شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد