مدیرکل دفتر روستایی استانداری کرمانشاه خبر داد:

احداث اولین زمین چمن طبیعی فوتبال روستایی اورامانات در پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 295291|17:30 - 1395/08/25
نسخه چاپی
احداث اولین زمین چمن طبیعی فوتبال روستایی اورامانات در پاوه
علی گروسی از احداث زمین چمن در روستای نسمه خبر داد و گفت: ان شاالله زمین چمن طبیعی در این روستا با مشارکت دهیاری و اداره ورزش و جوانان احداث خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیرکل دفتر روستایی استانداری کرمانشاه در مراسم اختتامیه کلاس های آموزشی گیوه بافی در روستای نسمه پاوه، اظهار داشت: یک دوره از کلاسهای آموزشی گیوه بافی بانوان در روستای نسمه پاوه برگزار شد که 40 نفر از بانوان این روستا با شرکت در این کلاسها هنر دست بانوان را به نمایش گذاشتند.

 

علی گروسی افزود: این دوره با مشارکت دهیاری روستا و اداره میراث فرهنگی برگزار شد که در پایان نیز از این کاراموزان برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی در ادامه از احداث زمین چمن در روستای نسمه خبر داد و گفت: ان شاالله زمین چمن طبیعی در این روستا با مشارکت دهیاری و اداره ورزش و جوانان احداث خواهد شد.

 

دهیار روستای نسمه نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: احداث زمین چمن طبیعی روستای نسمه در مراحل پایانی قرار دارد که ان شاالله سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

سابق حسینی افزود: بذر و فواره این زمین چمن با مشارکت اداره ورزش و جوانان پاوه و از ناحیه اعتبارات دهیاری روستا تهیه گردیده است.

 

وی گفت: هزینه تمام شده برای احداث این زمین چمن را به استثنای هزینه زمین اهدایی از طرف مردم، بیش از 25 میلیون تومان است که آن هم از اعتبارات دهیاری روستا تهیه گردیده است.

 

وی در پایان گفت: در این بازدید به همراه آقای گروسی، خانم دکترحق شناس مدیرکل بانوان ،اقای سنجابی از حوزه سیاسی امنیتی استانداری و تعدادی از کارشناسان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد