بخشدار نوسود:

رفع مشکل قطعی برق روستای هانی گرمله پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295341|11:42 - 1395/09/06
نسخه چاپی
رفع مشکل قطعی برق روستای هانی گرمله پاوه
بخشدار نوسود گفت: با بررسی های به عمل آمده، مشکل قطعی برق روستای هانی گرمله رفع، و مشکل تلفن این روستا نیز تا صبح امروز برطرف می گردد.

به گزارشهزار ماسوله، بخشدار نوسود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی انتشار خبری مبنی بر قطعی آب و برق و تلفن روستای هانی گرمله پاوه به مدت سه شبانه روز، این بحشداری از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات این منطقه دریغ نخواهد کرد.

 

سعدی مصطفی زاده افزود: با وجود وزش باد شدید که باعث خسارات زیادی در منطقه شد، خساراتی به روستای هانی گرمله پاوه نیز در این میان وارد کرد.

 

وی با بیان اینکه در طول این چند روز اخیر همه روزه را برای رفع مشکلات، به روستاها رسیدگی کرده ام گفت: وزش باد در این منطقه باعث قطعی برق روستای هانی گرمله در روز جهارشنبه سوم آذر ماه گردید و در روز پنجشنبه چهارم آذر ، هیچ گونه مشکل قطعی برق در روستا را نداشته و در این روز برق روستا وصل گردید، و در روز جمعه پنجم آذر نیز بدلیل نوسانات برقی با وجود بادهای تند، برق دو محله از این روستا مجددا قطع گردید و تا پایان این روز، برق روستا برای بار دوم وصل شد.

 

وی ادامه داد: در خصوص قطعی آب روستا نیز، قبل از وزش باد در این منطقه، یکی از لوله های اصلی آب شرب روستا خراب شده بود که این مشکل نیز با اغاز وزش باد رفع شد.

 

وی در خصوص قطعی تلفن در این روستا نیز با بیان اینکه شخصا در این وضعیت بحرانی به تمامی روستاهای بخش رسیدگی کرده ام تصریح کرد: وزش باد، باعث قطعی تلفن روستا شده است که با بررسی و رایزینهای به عمل آمده با رئیس مخابرات شهرستان پاوه، این مشکل هم تا روز شنبه ، ششم آذر ماه رفع می شود.

 

مصطفی زاده گفت: این بخشداری و پرسنل آن تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات به کار می گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد