شهروند خبرنگار:

پا برجائی مشکل قطعی آب شرب روستای هانی گرمله/بخشدار نوسود: ان شاالله در اسرع وقت مشکل قطعی آب روستا مرتفع می گردد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295364|11:28 - 1395/09/10
نسخه چاپی
پا برجائی مشکل قطعی آب شرب روستای هانی گرمله/بخشدار نوسود: ان شاالله در اسرع وقت مشکل قطعی آب روستا مرتفع می گردد
مشکل قطعی آب شرب روستای هانی گرمله همچنان پا برجاست.

به گزارشهزار ماسوله، یکی از اهالی روستای هانی گرمله در گفتگویی با خبرنگار ما خواستاررفع مشکل قطعی آبروستای هانی گرمله شد.

 

فاضل عبدیبه خبرنگار ما گفت: آب شرب، برق، تلفن و سوخت از جمله نیازهای اساسی مناطق دور افتاده به خصوص مناطق مرزی در هنگام سرد شدن زیاد هوا و وزش بادها است.

 

وی افزود: در یک هفته اخیر با کاهش زیاد دمای هوا، در روستای هانی گرمله از توابع بخش نوسود در شهرستان پاوه سه مورد از نیازهای اساسی این روستا قطع شد و تقریبا سه روز ادامه داشت که با اطلاع رسانی سایت هزار ماسوله تا حدودی تلاشها شروع شد.

 

وی ادامه داد: حتی بخشدار محترم نوسود در پیامی که روز شنبه (6/9/95) در همین سایت انتشار داد اظهار داشت که تلاش خود را کرده و حتی خبر از رفع شدن مشکل قطعی آب شرب روستا داده بود، اما با وجود این گفته های مسئولین عزیز، هنوز مشکل آب شرب قسمت زیادی از این روستا "مرتفع" نشده است.

 

وی خاطر نشان کرد: البته در بخش نظرات همین سایت هم انتقادی داشتیم از بیان کننده این مطلب. لذا بر آن شدیم تا از طریق همین سایت -"هزار ماسوله" - نسبت به اطلاع رسانی مجدد مشکل آب شرب این روستا مسئولین محترم را خبر دار کنیم.

 

وی در پایان گفت: فرماندار محترم شهرستان، بخشدار محترم نوسود و مسئول محترم آبفای روستایی عاجزانه از شما خواهشمندیم تدبیری، فکری، .... بیاندیشید و یا اینکه قبل از مطلب گذاشتن یک سری هم به این روستای دور افتاده بزنید شاید مشکل آب شرب، به خودی خود "رفع شود؛" چرا که مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی برنامه ای یا تدبیری برای مواقع غیر عادی داشته باشند؛ در غیر اینصورت در مواقع بحران که دیگر هیچ کاری نمیتوان انجام داد.

 

بخشدار نوسود نیز در این باره به خبرنگار ما گفت:با اطلاع دادن شورای روستای هانی گرمله ، مشکل قطعی آب این روستا در دو ساعت اخیر بوده است و تلاش برای وصل مجدد آب روستا ادامه دارد.

 

سعدی مصطفی زاده افزود:لوله اصلی آب شرب روستا دچار مشکل شده است که ان شاالله هرچه سریعتر این مشکل مرتفع می گردد.

 

وی گفت: قسمتی از لوله آب شرب روستا، خراب شده است و مسئول آبفای روستایی نیز اعلام کرده است که قطعه لازم اتصال مجدد لوله را ندارد که با پیگیری های به عمل آمده، ان شاالله تا پایان امروز و یا صبح فردا وسایل مورد نیاز این لوله را با همکاری ابفای شهری تهیه و مرتغع خواهیم کرد.

 

عثمان امینی نیانیز عضو شورای روستای هانی گرمله به خبرنگار ما گفت: از تاریخ 8 آذر ماه تا امروز کماکان این روستا مشکل قطعی آب را دارد.

 

وی افزود: اکنون هم تلاش برای رفع این مشکل با پیگیری های بخشدار ادامه دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد