زن باردار گرفتار در باران و نوزاد نجات یافتند/ وقتی خرابی جاده های روستایی سروآباد خطرآفرین می شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295379|19:12 - 1395/09/13
نسخه چاپی
زن باردار گرفتار در باران و نوزاد نجات یافتند/ وقتی خرابی جاده های روستایی سروآباد خطرآفرین می شوند
زن بارداری که در روستای زوم شهرستان سروآباد به دلیل شرایط سخت بارندگی و صعب العبوری جاده ای گرفتار شده بود پس از نجات در آمبولانس وضع حمل کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازاورامانات، شدت بارش های اخیر در شهرستان سروآباد و نیز صعب العبور بودن برخی از مسیرهای ارتباطی به روستاهای آن باعث بروز مشکلاتی در تردد برای این اهالی شده است.

 

مدیر شبکه مرکز بهداشت سروآباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زن بارداری که در روستای زوم این شهرستان و در باران گرفتار شده بود پس از نجات در آمبولانس وضع حمل کرد.

 

ایوب غلامی با اشاره به اینکه ساعت 21 پنجشنبه خبری از روستای زوم از توابع بخش مرکزی سروآباد مبنی بر گرفتار شدن و در راه ماندن یک زن باردار در جاده به دلیل خرابی جاده ارتباطی روستا در اثر بارش شدید باران به فوریت های پزشکی مخابره شده است خاطر نشان کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات، یک ماما و تکنسین فوریت های پزشکی با آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل اعزام و مادر باردار به آمبولانس منتقل شد.

 

به گفته ی غلامی  مادر باردار در هنگام انتقال به بیمارستان و به کمک ماما و تکنسین فوریت های پزشکی در داخل آمبولانس زایمان کرده و نوزاد پسر خود را به دنیا آورده است.

 

مدیر مرکز بهداشت و رئیس بیمارستان شهید چمران سروآباد از سالم بودن مادر و نوزاد پسر خبرداد و ادامه داد: آمبولانس در حدود ساعت 23 و 30 دقیقه به بیمارستان شهید چمران سروآباد رسید و پس از انتقال مادر و نوزاد به بخش اقدامات بعدی برای حفظ سلامتی کامل آنها انجام شد.

 

گفتنی است به احداث سد در این مناطق جاده های ارتباطی روستاهای این محور مانند عباس آباد، اسپریز، زوم و رودبار زیر آب رفته و هم اکنون ساکنین این مناطق از جاده ی خاکی و ناهمواری که بع تازگی برای آنها ساخته شده تردد می کنند که بارش های شدید اخیر به خصوص در این مناطق موجب خراب شدن جاده و کند شدن تردد در این مسیرها شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد