تجلیل از دو ورزشکار شهرستان، توسط اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295388|00:33 - 1395/09/15
نسخه چاپی
تجلیل از دو ورزشکار شهرستان، توسط اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه
اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان) به همراه اعضای محترم هیات کونگ فو از دو ورزشکار سوران قمری و هژیر محمودی تجلیل به عمل آوردند.

به گزارشهزار ماسوله، اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه (پشتیوان) به همراه اعضای محترم هیات کونگ فو به منزل قهرمان وملی پوش ارزنده کونگ فوی ایران رفته واز این رزمی کار شایسته که چندی پیش در حین تمرینات اردوی تیم ملی دچار آسیب شده وتحت عمل جراحی قرار گرفته بود عیادت نمودند .

 

در این دیدار آقای عبدالله زاده بخشدار مرکزی وهیات کونگ فو نیز حضور داشته واز نزدیک وضعیت این ورزشکار که در دوران نقاهت ومراقبت بسر می برند را مورد بررسی قرار دادند و با توجه به هزینه سنگین این عمل جراحی انجمن پشتیوان نیز در راستای حمایت از ورزشکاران شایسته شهرستان با همکاری ومساعدت تعدادی از خیرین شهرستان هدایایی تقدیم این ورزشکار خوش اخلاق وملی پوش کردند.

 

همچنین اعضای انجمن پشتیوان به مناسبت روز معلول  به ملاقات ورزشکار با اخلاق وارزشمند دوومیدانی شهرستان آقای هژیر محمودی فرزند مرحوم رستگار محمودی رفته و با تبریک این روز فرخنده ودراین ماه مبارک مولود به این ورزشکار خوش آتیه نیز با اهدای هدایایی تجلیل وقدردانی شد و تلاش و پشتکار این ورزشکار با استعداد را ستودنی وقابل تمجید عنوان کردند.

 

درپایان نیز اعضای انجمن پشتویان از مساعدت وهمراهی خیرین انجمن، که همواره از همراهی با انجمن دریغ نورزیده و یار و یاور ورزشکاران وقهرمانان بوده اند و همچنین به جهت آنکه این خیرین با عزت نفسی که دارند حاضر به اعلام اسامی خود نبوده و نیستند، سپاسگزاری کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد