توسط یک خیر زردویی صورت گرفت؛

توزیع بیش از 1000 بسته آموزشی و لوازم التحریر، در بین دانش آموزان روستای زردویی پاوه+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295389|00:50 - 1395/09/15
نسخه چاپی
توزیع بیش از 1000 بسته آموزشی و لوازم التحریر، در بین دانش آموزان روستای زردویی پاوه+تصاویر
عضو شورای اسلامی روستای زردویی گفت: در روستای زردوئی بین تمامی دانش آموزان زردوئی در همه‌ی پایه‌ها بیش از 1000 بسته آموزشی و لوازم التحریر توزیع گردید.

به گزارشهزار ماسوله، عضو شورای اسلامی روستای زردویی به خبرنگار ما گفت: در روستای زردوئی بین تمامی دانش آموزان زردوئی در همه‌ی پایه‌ها ، بسته های آموزشی و لوازم التحریر توزیع گردید.

 

گوران عزیزی افزود:  این لوازم که بالغ بر ۱۰۰۰ قلم لوازم التحریر شامل: کتاب داستان، غلط گیر، ماژیک وایت برد، دفتر، مداد رنگی، تراش، پاک کن و غیره بود با حمایت مادی یک جوان خیر زردوئی ساکن کرمانشاه خریداری شده بود.

 

وی گفت: این بسته های آموزشی صبح امروز با حضور مدیران و دبیران محترم مدارس و تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش باینگان و شورای اسلامی روستای زردوئی بین تمامی دانش آموزان در همەی مقاطع توزیع گردید.

 

وی قبل از توزیع بسته های آموزشی به نیابت از این جوان خیر ، پیرامون اهمیت ترغیب و تشویق و تأثیر آن در روحیه و افزایش انگیزەی دانش آموزان برای دانش آموزان سخنرانی کرد و از سرمایه داران روستای زردوئی ساکن در مرکز استان و شهرستانها خواست که کار شایسته‌ی این جوان خیر که نخواسته نامی از وی برده شود را الگو قرار دهند.

 

عزیزی با اشاره به کمبود اعتبارات دولت نیز خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری خیرین در بحث آموزش می تواند زمینەی رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته را در مدارس روستایی و مناطق محروم فراهم سازد.

 

وی همچنین قول داد که توجه خیرین را بیش از پیش به مدارس و دانش آموزان زردوئی معطوف دارد.

 

در پایان نیز از زحمات همه معلمان عزیز تقدیر و تشکر به عمل آمد و همگی برای این جوان خیر زردوئی آرزوی موفقیت، سلامتی و توفیق روزافزون کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد