حضور نمایندەی قهرمان روستای زردوئی در همایش تجلیل از مدال آوران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295409|16:53 - 1395/09/17
نسخه چاپی
حضور نمایندەی قهرمان روستای زردوئی در همایش تجلیل از مدال آوران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
طی مراسمی که صبح دیروز در سالن همایش های بیمارستان امام رضا برگزار شد، از مدال آوران ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل بە عمل آمد که در این میان نام و چهره مصمم جوان ورزشکار زردوئی مرصاد مهدویان به چشم می‌خورد.

به گزارشهزار ماسوله، طی مراسمی که صبح دیروز در سالن همایش های بیمارستان امام رضا برگزار شد، از مدال آوران ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل بە عمل آمد که در این میان نام و چهره مصمم جوان ورزشکار زردوئی مرصاد مهدویان به چشم می‌خورد.


این جوان ورزشکار زردوئی تاکنون چندین مدال خوشرنگ را در مواد مختلف دو و میدانی در مسابقات کشوری کسب نموده است. مرصاد همچنین توانسته چندین بار رکوردهای ثبت شده دانشجویان علوم پزشکی استان و کشور را نیز پشت سر بگذارد و آن را به نام خود به ثبت برساند.

 

لازم به ذکر است در فستیوال نوروز امسال در روستای زردوئی پس از برگزاری مسابقه دو و میدانی در بین سنین مختلف پس از اهدای جوایز به نفرات برتر از این شخصیت ورزشی و سایر مدال آوران ورزشی زردوئی همچون: زهره فتاحی قهرمان معلول پینگ پنگ، کیان رحمتی قهرمان بدنسازی، وحید رستم پور قهرمان فوتسالی، آرونا قبادی قهرمان تکواندو، مارال زردوئی قهرمان ووشو و خانم شکوفه قبادی داور بین‌المللی کاراته تجلیل به عمل آمد.


شورای زردویی: به نیابت از مردم شریف زردوئی و اورامانات برخود لازم می دانیم که از تلاش و کوشش طاقت فرسای مرصاد خستگی ناپذیر و همه نام آوران ورزشی روستای زردوئی تقدیر و تجلیل نماییم و برایشان آرزوی موفقیت، سربلندی و پیروزی روزافزون نماییم.


با تشکر از گوران عزیزی شورای اسلامی روستای زردوئی در ارسال خبر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد