بمناسبت روز جهانی داوطلبان هلال احمر، از تعدادی از داوطلبان نمونه هلال احمر پاوه تقدیر شد+تصاویر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295411|17:05 - 1395/09/17
نسخه چاپی
بمناسبت روز جهانی داوطلبان هلال احمر، از تعدادی از داوطلبان نمونه هلال احمر پاوه  تقدیر شد+تصاویر
بمناسبت روز جهانی داوطلبان هلال احمر، از تعدادی از داوطلبان نمونه هلال احمر پاوه تقدیر شد.

به گزارشهزار ماسوله، سید مسعود حسینی در این باره در گفتگویی به خبرنگار ما گفت : در راستای گرامیداشت هفته داوطلبان ، برآن شدیم در یک اقدام غیرمنتظره و بدون اطلاع قبلی( با مراجعه به محل کار یا سکونت ) به دیدار تعدادی از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر پاوه رفته و با حضور کودکان عضو کانون غنچه های هلال احمر از مهد کودک شنیان از زحمات داوطلبانه این عزیزان تقدیر و تشکربعمل آوریم .

 

وی افزود: هرچند با هیچ هدیه ای نمیتوان حتی بخش کوچکی از این خدمات آنان را جبران کرد .


وی گفت: همه داوطلبان این جمعیت ، نمونه بوده اما ما در این فرصت بصورت نمادین به دیدار تعداد محدودی از این داوطلبان که فعالیت بیشتری دارند اقدام نموده و با اهدای گل و لوح تقدیر از تلاش های بدون چشمداشت آنان سپاسگزاری میکنیم .


در ادامه اجرای این برنامه کودکان عضو کانون غنچه های هلال احمر نیز با خواندن دکلمه و سرود این روز را به این داوطلبان تبریک گفتند .


سید نجیب میرانی معاون محترم فرماندار نیز در یکی از این دیدارها که در فرمانداری پاوه برگزار شد ، در سخنانی از زحمات کارکنان ، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر تقدیر نمود.


معاون فرماندار پاوه فعالیت های جمعیت هلال احمر  را قابل ستایش و ارزشمند توصیف نمود  و با اشاره به ارزش والای این خدمات و حضور فعال و مستمر در حوادث مختلف ، آنرا از زیباترین جلوه های اخلاقی و انسانیت توصیف نمود و از پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر به عنوان خدمتگزاران واقعی جامعه نام برد که با تمام وجود در جهت خدمت به هم نوعان خود تلاش می نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد