بازدید اعضای جمعیت هلال احمر و بهزیستی پاوه از مدرسه استثنایی طلوع

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295415|23:23 - 1395/09/18
نسخه چاپی
بازدید اعضای جمعیت هلال احمر و بهزیستی پاوه از مدرسه استثنایی طلوع
بمناسبت روز جهانی معلولین و بمنظور دلجویی و سرکشی از معلولین سطح شهر پاوه تنی چند از اعضای جمعیت هلال احمر پاوه با همکاری و همراهی بهزیستی شهرستان پاوه از مدرسه استثنایی طلوع و دانش آموزان این مدرسه بازدید کردند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در این باره به خبرنگار ما گفت: هدف از این دیدار گرامیداشت روز جهانی معلولین ، اجرای برنامه های فرهنگی جهت این عزیزان و تقدیر از مدیر و دبیران دلسوز مدرسه طلوع و اولیای صبورشان است.


علاء الدین محمدی رئیس اداره بهزیستی نیز ضمن تقدیر از حضور کارکنان هلال احمر و اعضای کانون غنچه های هلال احمری که از مهد کودک شنیان حضور داشتند ، به ارائه آماری از وضعیت معلولین پرداخت و گفت : آمار کل معلولین اداره بهزیستی شهرستان پاوه به تفکیک نوع معلولیت 883 نفر هستند که 595  نفر در پاوه و بخش مرکزی شناسایی شده اند .

 

وی با بیان اینکه 288  نفر در بخش باینگان و نوسود و نودشه شناسایی شده اند گفت: از این تعداد معلولین ذهنی 325 نفر ، معلولین کم شنوا و ناشنوا 115 ، معلولین جسمی،  حرکتی  336 نفر، معلولین کم بینا و نابینا 65 نفر، بیماران اعصاب و روان 42 نفر، تعداد دانش آموزان معلول 60 نفر ، تعداد دانشجویان معلول مراکز غیر 10نفر و تعداد بیماران ضایعه نخاعی 21 نفر ( جسمی و حرکتی )هستند.

 

وی ادامه داد: مجتمع بهزیستی باینگان که دولتی می باشدبه تعداد 143 نفر از معلولین شناسایی شده ارائه خدمت می نماید .

 

وی خاطر نشان ساخت: مجتمع خدمات غیر دولتی نودشه به 85 نفر از معلوین شناسایی شده ارائه خدمت می نماید .


محمدی تصریح کرد: مجمتمع خدمات غیر دولتی نوسود نیز به 60 نفر از معلولین شناسایی شده ارائه ی خدمت  می نماید .


وی در پایان گفت: به 390 نفر از معلولین ماهیانه حق نگهداری ( مستمری ) پرداخت و بیماران ضایعه نخاعی علاوه بر مستمری ماهیانه مبلغی به عنوان حق پرستاری دریافت می نمایند .  


 در ادامه این دیدار ، اعضای کانون غنچه های هلال احمر و  دانش آموزان مدرسه طلوع به اجرای چند برنامه پرداختند .

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد