رئیس راهنمایی و رانندگی پاوه خبر داد:

اعمال محدودیت "تردد ممنوع" در زمان برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص)در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295420|10:46 - 1395/09/21
نسخه چاپی
اعمال محدودیت "تردد ممنوع" در زمان برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص)در پاوه
رئیس راهنمایی و رانندگی پاوه گفت: در زمان برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص)در پاوه محدودیت تردد ممنوع در مسیر سراب هولی به سه راهی ارشاد اسلامی اعمال می شود.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس راهنمایی و رانندگی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد:  در زمان برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص)در پاوه محدودیت تردد ممنوع در مسیر سراب هولی به سه راهی ارشاد اسلامی اعمال می شود.

 

محمد رضا خشنودی افزود: از رانندگان و همشریان محترم خواهانیم جهت جلوگیری از ترافیک سنگین و رعایت حال مهمانانی که از شهرستان های اطراف و استان به پاوه خواهند آمد، از تردد با خودروهای شخصی خود خودداری به عمل آورند.

 

وی گفت: با توجه به خیابان های کم عرض پاوه، و به وجود آمدن ترافیک سنگین ، تردد وسایل شخصی ممنوع و لذا از همشهریان محترم تقاضامندیم از آوردن خودروی شخصی خود به محل برگزاری مراسم در مسجد جامع پاوه خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه بر همین اساس محدودیت‌ها و تدابیر ترافیکی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است گفت: از ساعت 7 روز دوشنبه 22 آذر خیابان امام شافعی در ابتدای سراب هولی و همچنین از تقاطع سه راهی ارشاد اسلامی ، تردد هر گونه وسیله نقلیه به غیر از تاکسی ها برای جابجای مهمانان ممنوع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: پارکینگی نیز جهت پارک خودروهای مهمانان در مسیر خیابان مرکزی، پشت مسجد جامع در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند در این مسیر خودروهای خود را پارک کنند.

 

خشنودی گفت: ضمنا از اهالی خیابان امام خمینی(دره باسام) تا خیابان امام شافعی(سراب هولی)تقاضامندیم، از پارک خودروهای خود در 200 متری اطراف مسجد جامع ، خودداری کنند و خودروهای پارک شده خود را در این روز بردارند.

 

گفتنی است که جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در روز دوشنبه 22 آذرماه در مسجد جامع پاوه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد