فرماندار پاوه: توجه به ورزش سلامت جامعه را به دنبال دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295435|23:25 - 1395/09/24
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: توجه به ورزش سلامت جامعه را به دنبال دارد
فرماندار شهرستان پاوه، ورزش را مبنا و اساس سلامت جامعه دانست و گفت: توجه به ورزش، سلامت جامعه را به دنبال دارد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز چهارشنبه در نشست با هیات های ورزشی پاوه که به منظور بررسی مسایل و مشکلات آنها در فرمانداری برگزار شد، خواستار توجه جدی به ورزش شد.


فرماندار پاوه گفت: به هر میزان برای ورزش هزینه و تلاش کنیم و به آن توجه کنیم، به همان اندازه، هزینه های درمان، آسیب های اجتماعی و تبعات امنیتی را در جامعه کاهش داده ایم.


ایده پور، بیشتر مشکلات موجود شهرستان را در همه زمینه ها ناشی از ضعف مدیریت عنوان کرد نه نبود اعتبارات و گفت: بیشترین خسارات وارده به جامعه ما ناشی از همین ضعف مدیریت است.


وی تصریح کرد: در جامعه ما تا زمانی که در سبد خانوار برای ورزش هزینه ای در نظر گرفته نشود توسعه در ورزش ما اتفاق نخواهد افتاد و باید خانواده های ما به این نتیجه برسند که ورزش هم مانند دیگر مقوله های زندگی از الزامات و ضروریات است.


فرماندار پاوه بر توجه ویژه به ورزش بانوان تأکید کرد و خواستار تشریح و اعلام جایگاه ورزش پاوه در استان و کشور توسط متولیان ورزش شهرستان شد.


رییس اداره ورزش و جوانان پاوه نیز با ارایه گزارشی گفت: هم اکنون یک هزار و 850 ورزشکار بیمه شده در قالب 20 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.


هیوا حسینی، مهمترین مشکلات ورزش شهرستان پاوه را کمبود اعتبار و امکانات ورزشی و نداشتن حمایت کننده مالی برای تیم های ورزشی عنوان کرد.


وی از موفقیت های ورزشی پاوه هم گفت و افزود: عضویت ژینو رستمی در تیم ملی زیر 19 سال بانوان کشور، عضویت آریز رحیمی، سینا امینی و آکام سلیمی در تیم ملی نونهالان کشور، کسب مقام قهرمانی فوتسال نوجوان کشور و عضویت سوران قمری در تیم ملی کونگ فو کشور را از جمله این موفقیت ها عنوان کرد.


در این نشست هر یک از مسوولان هیات های ورزشی در باره مشکلات پیش رو و موفقیت های خود مطالبی بیان کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد