امام جمعه موقت نودشه:

حدود 150 میلیون نفر از مسلمانان ، نام مبارک محمد را دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295443|23:08 - 1395/09/26
نسخه چاپی
حدود 150 میلیون نفر از مسلمانان ، نام مبارک محمد را دارند
ماموستا ملا امدی ولی گفت: اکنون بنابه تحقیق مجله ای دراسپانیا ، حدود 150 میلیون نام مبارک محمد(ص ) را در دنیا به ترتیب بیشترین در پاکستان ،هند ،بنگلادش دارند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه موقت شهر نودشه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) انسان کامل و خاتم انبیاء الهی است که واجد همة مزایای مشترک انبیای پیشین است.

 

ماموستا ملا امید ولی افزود: قرآن نیز ماندگارترين اثر آسمانى و جاودانه‏ ترين كتابى است كه خداوند به منظور هدايت بشر بر قلب شريفترين بنده‏اش محمد بن عبداللّه (ص) نازل فرمود.

 

وی گفت: خداوند 4 بار در قرآن از اسم محمد(ص) نام برده است و اکنون این نام در صراصر گیتی وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: اکنون بنابه تحقیق مجله ای دراسپانیا ، حدود 150 میلیون نام مبارک محمد(ص ) را در دنیا به ترتیب بیشترین در پاکستان ،هند ،بنگلادش دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به نصیحتی ازامیرالکلام حضرت علی (ع) که فرموده الدهریوم لک ویوم علیک فاذاکان لک فلا تبطز . واذاکان علیک فاصبر، فبکلیهماتمتحن گفت: زمان دو نوع است ، یابرای تو و به نفع تو و یاعلیه تو و به ضررتو است که اگربه کامت بود مغرور نشو و اگر به ضررت بود صبر داشته باش که درهردوحالت در حال امتحان و آزمایش هستند.

 

وی در پایان باتوجه به هفته مبارک وحدت اشاره به ایستادگی ودرصحنه بودن مردم شریف وهیشه درصحنه شهرنودشه داشت و ازمسولین دست اندر کار نظام خواستار حل مشکل و مطالبه به حق آنان شد .

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد