در یک ساعت اخیر؛

حریق در مغازه ابزار فروشی روستای دوریسان پاوه/وقتی که پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی شهرداری در هفته دولت کلنگ زنی، اما تاکنون احداث نمی شود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295471|20:07 - 1395/10/01
نسخه چاپی
حریق در مغازه ابزار فروشی روستای دوریسان پاوه/وقتی که پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی شهرداری در هفته دولت کلنگ زنی، اما تاکنون احداث نمی شود
یک باب مغازه ابزار فروشی اتومبیل در روستای دوریسان پاوه دچار حریق شد.

به گزارشهزار ماسوله، براساس این خبر در یک ساعت گذشته، یک باب مغازه ابزار فروشی اتومبیل در روستای دوریسان پاوه دچار حریق شد.

 

این آتش سوزی خسارت های مادی برجای گذاشت و باعث نابودی اجناس داخل معازه گردید.

 

یکی از شاهدین حاضر در محل در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از صدای انفجار در این مغازه واقع در جاده اصلی روستای دوریسان به این محل آمدیم و شاهد حریق در داخل مغازه بودیم.

 

وی گفت: خوشبختانه تلفات جانی را به سبب آنکه صاحب مغازه در محل نبوده است، نداشته است.

 

صاحب این مغازه هم با ناماحسان احمدیبه خبرنگار ما گفت: این آتش سوزی بیش از 80 میلیون تومان خسارت وارد کرده است و اجناس داخل آن کلا طعمه حریق شدند.

 

هنوز علت اصلی این آتش سوزی مشخص نشده است و بنا به گفته خاضرین نشت گاز علت اصلی آن بوده است.

 

هزارماسوله:پس از وقوع آتش سوزی در این مغازه، گرچه نیروهای آتش نشانی با طی نمودن مسافت انتها تا ابتدای شهر اقدام به خاموش کردن اتش کردند، اما اگر ایستگاه دوم آتش نشانی در سه راهی بیمارستان پاوه و نزدیک به محل وقوع آتش سوزی، احداث می شد، شاید با رسیدن به موقع آتش نشانان، خسارات وارده کمتر می شد.

 

گفتنی است که احداث ایستگاه آتش نشانی دوم، در زمان شهردار سابق برای پوشش دادن ضلع غربی پاوه یه تصویب رسید که تاکنون احداث نشده است و در زمان شهردار فعلی نیز در شهریور ماه سال جاری و همزمان با اولین روز از هفته دولت، این ایستگاه افتتاح و مراسم کلنگ زنی آن نیز با حضور فرماندار پاوه و برخی از مسئولین انجام شد، اما تاکنون نیز اقدامی برای احداث آن نشده است.

باید گفت که این همان پروژه های شهرداری هستند که در اولین روز از هفته دولت کلنگ زنی شدند، اما هیچ اقدامی در احداث آن تاکنون صورت نگرفته و تنها ظاهر سازی های هفته دولت را از افتتاح پله بندی تا پارک بلوار و آسفالت خیابان ها را به عموم مردم نشان دادند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد