رئیس اداره ثبت احوال پاوه:

تاکنون 19437 درخواست اخذ کارت هوشمند ملی در پاوه انجام شده است/شهروندان در دریافت کارت هوشمند ، هرچه سریعتر اقدام کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295480|17:52 - 1395/10/04
نسخه چاپی
تاکنون 19437 درخواست اخذ کارت هوشمند ملی در پاوه انجام شده است/شهروندان در دریافت کارت هوشمند ، هرچه سریعتر اقدام کنند
امین مصطفایی ،درخواست اخذ شده کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح را در شهرستان 19437 و تعداد کارت صادره 13847 را عنوان کرد و گفت: از عموم مردم هم تقاضا می شود تاکنون کسانی که به دریافت و تعویض کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند هر چه زودتر با ثبت نام اینترنتی در سامانه www.ncr.ir اقدام کنند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما به مناسبت روز ملی ثبت احوال اظهار کرد: با صادر کردن اولین شناسنامه ایرانی در تاریخ سوم دی ماه 1297 ، این تاریخ را به عنوان سالروز تأسیس ثبت احوال در کشور عنوان می کنند.

 

امین مصطفایی افزود: ثبت وقایع حیاتی چهارگانه و صدور شناسنامه و کارت هوشمند ملی از خدمات ارائه شده در سازمان ثبت احوال شهرستان پاوه می باشد.

 

وی با اشاره به عملکرد ادارات ثبت احوال پاوه و باینگان در ارائه خدمات خود به مردم گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری 778 ولادت، 172 وفات، 645 ازدواج و 202 طلاق ثبت شده است .

 

وی گفت: جمعیت کلی شهرستان نیز با بررسی های به عمل آمده 61 هزار و 500 نفر می باشند.

 

مصطفایی همچنین درخواست اخذ شده کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح را در شهرستان 19437 و تعداد کارت صادره 13847 را عنوان کرد و گفت: اکنون خدمات درخواست تعویض شناسنامه به دفاتر پستی و صدور کارت هوشمند ملی هم به اداره پست و دفاتر پستی واگذار شده است که این سازمان آمادگی خود را جهت تعویض شناسنامه و کارت هوشمند ملی اعلام می کند.

 

وی خاطر نشان ساخت: از عموم مردم هم تقاضا می شود تاکنون کسانی که به دریافت و تعویض کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند هر چه زودتر با ثبت نام اینترنتی در سامانهwww.ncr.irاقدام کنند.

 

رئیس ثبت احوال شهرستان پاوه افزود: تحویل کارت هوشمند ملی نیز صرفاً در ادارات ثبت احوال و پس از تصدیق هویت و صدور آن انجام خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران و کارکنان اداره ثبت احوال پاوه تصریح کرد: مهمترین موضوع هم برای ما این است که در قبال ارائه خدمات خود به مردم، شهروندان احساس رضایتمندی را داشته باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد