سالروز حماسه 9 ديماه ، روز بصيرت و حضور حماسی ملت بود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295482|08:56 - 1395/10/05
نسخه چاپی
سالروز حماسه 9 ديماه ، روز بصيرت و حضور حماسی ملت بود
ماموستا ملا امید ولی با بیان اینکه تا روز 9 دیماه، مردم آنهمه هتک حرمت را دیدند تصریح کرد: مردم بابصیرت وانقلابی کشورمان درحرکتی خودجوش ومیلیونی به خیابانها ریختند وضمن حضور حماسی خود از اهانت کنندگان به باورهای اسلامی ابرازانزجارنمودند .

به گزارشهزار ماسوله، یکی از روحانیون شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص فرارسیدن قیام نهم دی ماه اظهار کرد: قبل ازپرداختن به حماسه نه دی لازم است به علت پیدایش آن نیز اشاره نماییم .


ماموستا ملا امید ولی افزود: فتنه 88 که به بهانه ادعای تقلب درانتخابات به وقوع پیوست برگرفته ازجریاناتی بود که می توان گفت در تیر1378 با بوجودآوردن قضیه کوی دانشگاه واتفاقات آن به وجود آمد.

 

وی گفت: در ده سال بعد در سال 88 با ترفند دیگری اما با هدفی واحدآنهم براندازی نظام وحمله به مقدسات ازجمله، جمهوری اسلامی، شخص رهبری و بنیان گزارانقلاب اسلامی و با شعارهای جمهوری ایرانی ، یا مرگ براصل ولایت فقیه حضور یافتند.

 

وی ادامه داد: با این حرکت و ایجاد آشوبهای خیابانی و حمله به عاشوراییان وآتش زدن خیابانها ؛ عده ای را روانه خیابانها نمودند .


وی خاطر نشان ساخت: البته این جریانات که دوبار در دو دهه باعث مظلومیت رهبری گردید باهدایت ومخارج شیطان بزرگ امریکا و چند دولت غربی مهندسی می شد .


وی با بیان اینکه تا روز 9 دیماه، مردم آنهمه هتک حرمت را دیدند تصریح کرد: مردم بابصیرت وانقلابی کشورمان درحرکتی خودجوش  ومیلیونی به خیابانها ریختند وضمن حضور حماسی خود از اهانت کنندگان به باورهای اسلامی ابرازانزجارنمودند .


ماموستا ولی افزود: با شعارهای استقلال آزادی جمهوری اسلامی این فتنه را محکوم و حماسه پرشوروبه یادماندنی را خلق کردند .


وی در پایان گفت: ماهم ضمن محکوم نمودن فتنه 88 با آرمانهای شهدا وبنیان گزار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده، پشت سررهبری ثابت قدم ومحکم هستیم ومی مانیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد