با همت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی؛

اقلام مواد غذایی در بین نیازمندان پاوه توزیع گردید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295494|22:26 - 1395/10/07
نسخه چاپی
اقلام مواد غذایی در بین نیازمندان پاوه توزیع گردید
با همت موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی، اقلام مواد غذایی در بین نیازمندان پاوه توزیع گردید.

به گزارشهزار ماسوله، کمکهای مددجویان موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه به صورت نقدی وغیرنقدی و دوره ای گاه یک ماهه و گاه 45 روزه است که برای افراد یک نفره، کمکهای نقدی و افراد دو نفره و بیشتر نیز، کمکهای غیر نقدی همچون اقلام مواد غذایی را شامل می شود.

 

مبالغ دریافتی از خیران ومردم نیک اندیش شهرستان پاوه ، توسط موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی، به صورت نقدی و غیر نقدی در راستای خدمت و حمایت از خانواده های بی سرپرست،بد سرپرست،بیماران،دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت،از کار افتادگان، مزدوجین ومطلقات صرف خواهد شد که این کمکهای دریافتی از خیرین ، امروز به صورت اقلام مواد غذایی در بین این نیازمندان توزیع گردید.

 

در هر دوره از توزیع این اقلام که به مدت یک ماه الی 45 روز می باشد، حدود 10 میلیون تومان اقلام مواد غذایی شامل برنج، روغن، مرغ قند و شکر و ... در بین مردم توزیع می گردد و در هر دوره هم برای خانوارهای دو نفره 50 هزار تومان و تا خانواده هایی شش نفره نیز این مبلغ به صد هزار تومان افزایش می یابد.

 

گفتنی است که موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی یک موسسه غیر انتفاعی و مردمی است که رسما در در مرداد ماه ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد