امام جمعه نودشه مطرح کرد

ضرورت هوشیاری بیشتر مسؤولان دانشگاه رازی کرمانشاه در مقابل نفوذ دشمنان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295499|16:12 - 1395/10/08
نسخه چاپی
ضرورت هوشیاری بیشتر مسؤولان دانشگاه رازی کرمانشاه در مقابل نفوذ دشمنان
امام جمعه شهر نودشه گفت: مسؤولان دانشگاه رازی و همه دانشگاه‌های کشور از این به بعد هوشیاری بیشتری در مقابل نفوذ دشمنان به مراکز آموزشی و فرهنگی از خود نشان دهند.

به گزارشهزار ماسوله،ماموستا ملا‌احمد مبارکشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در‌خصوص دلیل وجودی نظام وحی و مبعوث کردن پیامبران، اظهار داشت: علل مبعوث کردن پیامبران که به روایتی 124 هزار پیامبر بوده‌اند علی‌القاعده کلی هدایت آدمی به خوبی‌ها و مکارم اخلاق بوده است.

 

مبارکشاهی ادامه داد: اگر این هدایت مستمر وجود نداشت آدمیان به‌ویژه مستکبران اعصار مختلف طغیان‌گیری پیشه می‌کردند و مستضعفان همچنان به استضعاف کشیده می‌شدند.

 

امام جمعه شهر نودشه با اشاره به اینکه با ختم رسالت توسط پیامبر بزرگوار اسلام‌(ص) خداوند متعال دینی تکمیل شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون ما وارث این دین و پیامبر اکرم‌(ص) هستیم و باید اصول و فروع شریعت آن را پاسداشت کنیم.

 

وی در خصوص جریانات و اتفاقات اخیر در دانشگاه رازی کرمانشاه و موضع‌گیری به‌جا، فوری و انقلابی آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: اینکه عده‌ای هنرمند‌نما و ناهنرمند به صف دانشجویان و فرزندان این مردم در دانشگاه نفوذ کنند و به‌نام هنرمند و دانشجو به جمیع پیامبران‌(ع) و رسالت آن‌ها اسائه ادب کنند نه از طرف مردم مسلمان ایران و استان کرمانشاه و نه از طرف دانشجویان این دانشگاه پذیرفتنی نیست.

 

مبارکشاهی از اقدام به موقع حضرت آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه سپاسگزاری و قدردانی کرد و متذکر شد: مسؤولان دانشگاه رازی و همه دانشگاه‌های کشور از این به بعد هوشیاری بیشتری در مقابل نفوذ دشمنان به مراکز آموزشی و فرهنگی از خود نشان دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد