ساسان نقی زاده خبر داد:

تجلیل و تقدیر اعضای انجمن پشتیوان ورزش پاوه از آریز رحیمی و ژینو رستمی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295503|23:32 - 1395/10/08
نسخه چاپی
تجلیل و تقدیر اعضای انجمن پشتیوان ورزش پاوه از  آریز رحیمی  و ژینو رستمی
اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه «پشتیوان» آقایان دلشاد جراحزاده ، علاالدین نجمی، رامین رئوفی ، ساسان نقی زاده و سید آزاد حسینی روز سه شنبه مورخ 7/10/95 از قهرمانان ارزنده شهرمان آریز رحیمی و ژینو رستمی تجلیل کردند.

به گزارشهزار ماسوله، براساس این خبرخانم ژینو رستمیبانوی فوتبالیست  اهل روستای نسمه از توابع بخش مرکزی پاوه قریب به پنج سال است در میادین ورزشی حضور دارد و افتخارات فراوانی برای پاوه و اورامانات کسب نموده است.

 

به همین مناسبت  اعضای انجمن پشتیوان  برای تبریک موفقیتهای این بانوی ورزشکار با ایشان و خانواده اش دیدار کردند. در این دیدار اعضای انجمن هر کدام به نقش خانواده و مربی و همچنین تحمل و صبر و تلاش این ورزشکار  پرداختند. 

 

در پایان این دیدار انجمن حمایت از ورزش پاوه با تقدیم هدایایی از این بانوی ورزشکار شایسته و موفق تقدیر نمودند.


همچنین اعضای انجمن پشتیوان  به ملاقات کشتی گیر شهرمانآریز رحیمیکه در مسابقات کشوری برای شهرمان افتخار کسب کرده رفته و ضمن تبریک کسب این موفقیت به آریز رحیمی و خانواده ایشان اظهار داشتند که ان شاالله در آینده همچنان شاهد افتخار آفرینی این قهرمان در مسابقات مختلف باشیم.

 

در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدای هدایایی از آریز رحیمی توسط اعضای انجمن حمایت از ورزش پاوه تجلیل به عمل آمد.


گفتنی است اعضای انجمن پشتیوان از مساعدت وهمراهی خیرین انجمن، که همواره از همراهی با انجمن دریغ نورزیده و یار و یاور ورزشکاران وقهرمانان بوده اند تقدیر  می نماید.


و آخر سخن ،به حق  این قهرمانان  سرمایه و افتخار شهرمان هستند از مسولین عزیز بلاخص فرماندار محترم انتظار است که در حمایت از قهرمانان شهرستان مساعدت  و همکاری بیشتری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد