سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش منطقه نوسود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295508|17:42 - 1395/10/11
نسخه چاپی
سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش منطقه نوسود
تجليل از چهرهاي برتر سواد آموزي منطقه نوسود ، تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه نوسود و دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی از عناوین خبری آموزش و پرورش نوسود هستند.

به گزارشهزار ماسوله، تجليل از چهرهاي برتر سواد آموزي منطقه نوسود ، تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه نوسود و دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی از عناوین خبری آموزش و پرورش نوسود هستند.

 

 با حضور بخشدار ، شهردار ، فرماندهي بسيج نوسود  ، رئيس شوراي اسلامي از چهرهاي برتر سواد آموزي منطقه به مناسبت هفته سواد آموزي تجليل شد .

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش با اشاره به لزوم تعامل و تلاشي جمعي در راستاي كمك به كاهش بي سوادي در جامعه بيان داشت  تشويق افراد براي يادگيري و باسواد شدن يكي از ضرورت هاي اصلي است كه انتظار مي رود تمامي اقشارجامعه و ساير ادارات در اين زمينه تلاش مضاعف نمايند .

 

در اين جلسه برترين هاي حوزه سواد آموزي منطقه معرفي و از آنها توسط مسئولين بخش تقدير و تجليل شد.

 

تشکیل جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه نوسود

 

به مناسبت هفته سوادآموزی ، جلسه مشترک شورای پشتیبانی سوادآموزی و آموزشیاران منطقه نوسود با حضور اعضا در دفتر ریاست محترم اداره برگزار گردید.

 

 رئیس اداره آموزش و  پرورش نوسود در این جلسه نیز  از اعضای  شورا خواست که با  تعامل و همراهی هر چه بیشتر  با  اداره ، زمینه  تحقق اهداف نهضت سوادآموزی خصوصآ جذب و نگهداشت سوادآموزان را فراهم نموده و با برنامه ریزی و حمایت در جهت ریشه کنی بی سوادی تلاش و اهتمام جدی را داشته باشند .

 

در ادامه وهابی بر نقش و اهمیت علم و دانش در توسعه جامعه تاکید کرد و یادآور شد رشد و پیشرفت هر جامعه با تعلیم و تربیت حاصل می شودودرواقع تقویت نهاد تعلیم و تربیت وفرهنگ سازی  در خصوص  علم آموزی ، توسعه پایدار در جامعه را  بدنبال خواهد داشت .

 

در ادامه جلسه  بخشدار، شهردار و  سایر اعضاء نیز در خصوص فرهنگ سازی و اهمیت توجیه و تبلیغ در خصوص جایگاه علم و دانش از صدر اسلام تا به امروز ، تاثیر علم در توسعه و ریشه کنی  فقرفرهنگ و بی سوادی ،استراتژی کلان در مبارزه با بی سوادی مطالبی را بیان نمود و آمادگی خود را  در جهت همکاری با اداره آموزش و پرورش در خصوص تقویت کلاس های نهضت سوادآموزی اعلام داشتند .

 

دیدار آموزشیاران نهضت سوادآموزی با رئیس اداره به مناسبت هفته سوادآموزی

 

آموزشیاران نهضت سوادآموزی به مناسبت هفته سوادآموزی با رئیس اداره آموزش و پرورش دیدار کردند .

 

رئیس اداره نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته سوادآموزی و تقارن آن با نهم دیماه و ابراز خرسندی از این دیدار به حوادث نهم دیماه 1388 و نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب اشاره کردند .

 

وهابی با اشاره به اهمیت علم و سوادآموزی و توصیه و تاکید اسلام به فراگیری آن در هر زمان و مکانی،یکی از آفات و معضلات مهم جامعه را بی سوادی و ناآگاهی دانست ایشان اظهار داشت در هر جامعه ای که علم و دانش به عنوان یک اصل مهم مورد توجه بوده و افراد آن در تحصیل علم تلاش نموده اند آن جامعه موفق و در مسیر رشد و توسعه بوده است .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بر ضرورت و تشکیل مستمر کلاس های نهضت و ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب سوادآموزان به هر طریق ممکن تاکید کرد و خواستار توجه جدی آموزشیاران به ارتقاء کیفیت کلاسها شدند .

 

در ادامه آموزشیاران نیز مطالبی را بیان نمودند و رئیس اداره در جهت حل مشکلات و موانع پیش رو و استفاده از توان سایر دستگاه ها در این راستا قول مساعد را دادند. 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد