درخشش بانوان پاوه در اولین دوره مسابقات پینگ پنگ تور ایرانی با حضور قهرمانان ملی ایران

سرویس: ورزشیکد خبر: 295512|21:25 - 1395/10/12
نسخه چاپی
درخشش بانوان پاوه در اولین دوره مسابقات پینگ پنگ تور ایرانی با حضور قهرمانان ملی ایران
بازیکنان پینگ پنگ بانوان پاوه در اولین دوره از مسابقات پینگ پنگ تور ایرانی با حضور قهرمانان ملی ایران به جمع 32 بازیکن برتر ایران پیوستند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان پاوه در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: بانوان پینگ پنگ باز خوش آتیه پاوه در اولین دوره مسابقات تور ایرانی که با حضور 56بازیکن برتر از 12استان کشور  در اول دیماه 95به میزبانی شهرستان صحنه به رقابت پرداخته بودند خوش درخشیدند.

 

رامین رعوفی افزود: دراین دوره از تیم استان کرمانشاه هم که 4تن از آنان از بانوان نوجوان وامید پاوه بودند در این دوره حضور داشتند که بعد از دو روز تلاش برای اولین بار در تاریخ بانوان پاوه دونفر از بازیکنان ارزنده این هیات بنام خانم منا شاهرخی وخانم دلنیا درویشی(نوجوان) توانستند به دور دوم ومرحله حذفی راه یافته ودر جمع 32بازیکن قهرمان وبرتر ایران حاضر شوند که متاسفانه  این دوبازیکن با دوتن از بازیکنان عنوان دار نفرات سوم وششم مواجه شده واز راهیابی به جمع 16نفر بازماندند.واین دوبازیکن مستعد با درخشش خود صاحب رنکینگ شوند.

 

وی گفت: دراین رقابتها خانم حسنی محمدنیا مربی ونایب ریس هیات پاوه نیز تیم استان را همراهی نمودند..لذا  هیات تنیس روی میز شهرستان این افتخار بسیار ارزشمند را به این بازیکنان خوب وخانواده پرتلاش آنان ومربی ارزنده این عزیزان جناب آقای کیوان رمضانی تبریک وشاد باش عرض می نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد