مدیر سینما فرهنگ پاوه خبر داد:

اکران فیلم لاک قرمز در سینما فرهنگ پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295514|23:27 - 1395/10/12
نسخه چاپی
اکران فیلم لاک قرمز در سینما فرهنگ پاوه
مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم لاک قرمز در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم لاک قرمز در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.


فواد توفیقی به خبرنگار ما گفت: لاک قرمز اولین ساخته سیدجمال سیدحاتمی مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است.

 

وی با بیان اینکه این فیلم با تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردان  سید جمال سید حاتمی است گفت: خلاصه ای از این فیلم را می توان چنین بیان کرد که دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد.

 

وی ادامه داد: فیلم لاک قرمز در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در این جشنواره شد.

 

توفیقی در بخش دیگری از سخنان خود این فیلم را از گفته کارگردان و بازیگران آن چنین توصیف کرد: کارگردان فیلم چنین می گوید: لاک قرمز ساختار و روایت متفاوتی دارد و فکر می کنم چون قصه آن از زندگی روزانه مردم برداشت شده، مخاطب به راحتی و خوبی با آن ارتباط برقرار می کند.


پردیس احمدیه، بازیگر نوجوان فیلم «لاک قرمز» از بین حدود 500 نوجوان برای حضور و ایفای نقش در این اثر انتخاب شده است.


پردیس احمدیه درباره نقشش در فیلم " لاک قرمز " نیز گفته است : من 23 سال دارم و نقش یک دختر 16 ساله را بازی کردم و برای این کار تحقیقات زیادی کردیم و من حتی با روپوش مدرسه در چند دبیرستان رفت و آمد کردم و کسی متوجه اختلاف سنی من با همکلاسی‌ها نشد و حس خوبی از ایفای این نقش دارم. لاک قرمز  نقطه عطفی در زندگی هنری من است.


بهنام تشکر درباره بازی در فیلم گفته است : مدت ها منتظر بازي در چنين نقشي بودم و به نظرم اين کار يکي از متفاوت ترين نقش هايي است که آن را تجربه کرده ام.

 

وی در پایان گفت: اکران فیلم لاک قرمز در پاوه، از روز دوشنبه 13 لعایت 23 دی ماه در دو سانس 15:30 - 20:30  می باشد.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد