با اجرای آهنگ‌های خاطره انگیز عرفانی

«پیام عزیزی» با گروه «با قدسیان» در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه رفت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295561|17:03 - 1395/10/25
نسخه چاپی
«پیام عزیزی» با گروه «با قدسیان» در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه رفت
«پیام عزیزی» با گروه موسیقی «با قدسیان» در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در فرهنگسرای نیاوران تهران روی صحنه رفت.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از برنا، کنسرت بزرگ عرفانی «پیام عزیزی» با گروه «با قدسیان» در حالی در ساعت 21:30 شب گذشته جمعه 24 دی ماه جاری در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران کنسرت برگزار شد؛ که «هرمز شجاعی مهر» به عنوان مهمان ویژه حضور داشت و علاقمندان به موسیقی از شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، سردشت، پاوه، کرمانشاه، رشت، عنبران و سنندج به تهران آمده بودند و در کنار پایتخت‌نشینان به تماشای این کنسرت نشستند.

 

وی که سال گذشته با «سامی یوسف» خواننده سرشناس جهان اسلام در آلبوم موسیقی «برکت» Barakah آهنگ‌های «یا رسول الله یا شای مدینه» و «مسلمانان» با شعر «مسلمانان چه حال است این» از سروده‌های «شیخ عبدالرحمان خالص» را به صورت مشترک اجرا کرده بودند؛ در این کنسرت فرهنگسرای نیاوران نیز، این دو آهنگ عرفانی را به همراه نوازندگان گروهش اجرا کرد و شور و حال خاصی به سالن بخشید.

 

قطعاتی که «پیام عزیزی» به همراه نوازندگان گروه موسیقی «با قدسیان» در این کنسرت اجرا کردند، عبارتند از: «باقدسیان، تک نوازی دف، «مسلمانان»، تکنوازی نی توسط فردین لاهورپور ، «از دست عشق»، تکنوازی عود توسط امین گلستانی، «کوچه محبت»، «یا رسول الله (ص) نظری فرما»، «الله مدد»، تک نوازی تار توسط صابر نظرگاهی، «یا رسول الله (ص) یا شاهی مدینه»، هم نوازی کوبه‌ای توسط بهروز قهاری و علیرضا مصدقی، «یا رسوالله (ص) دخیل» و «یار می‌گوید الله».

 

این کنسرت، از طریق سایت اینترنتی «حام» به نشانیwww.e-haam.irبه صورت آنلاین و زنده برای کسانی که به هر دلیلی نتوانسته بودند به صورت حضوری در آن شرکت کنند؛ پخش گردید.

 

اعضای گروه موسیقی «با قدسیان» که در کنسرت بزرگ عرفانی «پیام عزیزی» (خواننده و سرپرست گروه) را با سازهای خود همراهی کردند، عبارت بودند از: فردین لاهورپور ـ نوازنده نی، مرتضی صنایعی ـ نوازنده نی، حسن مکانیکی ـ نوازنده نی، حسین قاسم‌زاده ـ نوازنده نی و سنتور، صابر نظرگاهی ـ نوازنده تار، امین گلستانی ـ نوازنده عود، بهروز قهاری ـ نوازنده دف، امین دادوری ـ نوازنده دف، سیاوش عبدی ـ ـ نوازنده دف و علیرضا مصدقی ـ نوازنده سازهای کوبه‌ای.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد