بامحوریت روابط موثر بین اعضای خانواده؛

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دبیرستان ام المومنین پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295570|17:15 - 1395/10/27
نسخه چاپی
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دبیرستان ام المومنین پاوه برگزار شد
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بامحوریت روابط موثر بین اعضای خانواده باحضور مدیر و کارشناسان اداره، اساتید مدعو و اولیاء دانش آموزان در دبیرستان دخترانه ام المومنین پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه در این کارگاه که شامگاه یکشنبه راس ساعت 19:30 برگزار شد، با تقدیر از مشارکت و تعامل مثبت اولیاء با مدارس گفت: مشارکت شهروندان در فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه همواره برای ما ثابت شده و هزینه 7 برابری اولیاء نسبت به مدیریت برای مدارس شاهد این ادعاست

.

مختار برزگرفرد برگزاری این جلسات را برای اولین بار در شب ها متفاوت عنوان کرد و افزود: کنار یکدیگر نشستن ها و طرح سوالات و پاسخ به آنها یکی از اهدافی است که در این جلسات دنبال می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در این جلسات از روشهای سابق متکلم وحده بودن اساتید اجتناب می شود، اظهار کرد: تبادل اطلاعات و تعامل مثبت با اولیاء می تواند نقش مهمی در حل مشکلات دانش آموزان داشته باشد.

 

برزگرفرد به ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر پرداخت و گفت: میانگین صحبت کردن زن و مرد با یکدیگر در شبانه روز 15 تا 20 دقیقه است و برای اینکه بتوانیم این آمار را ارتقاء دهیم نیازمند ارتباط موثر با اعضای خانواده می باشیم.

 

مدیر آموزش و پروش شهرستان پاوه با بیان اینکه این جلسات در تمامی مدارس با موضوع های مختلف برگزار می شود ابراز امیدواری نمود که برایند تشکیل این جلسات در نهایت برای دانش آموزان مفید واقع گردد.

 

گفتنی است در ادامه نشست آقایان امینی و محمدی و خانم بهشتی زاده از فرهنگیان شهرستان به عنوان اساتید این کارگاه درخصوص موضوع تعیین شده به بیان سخنان خود پرداختند و در خاتمه به سوالات اولیاء پاسخ گفتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد