تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

طرح گازرسانی به شهر باینگان در استان کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295573|22:41 - 1395/10/28
نسخه چاپی
طرح گازرسانی به شهر باینگان در استان کرمانشاه
پروژه گازرسانی به شهر باینگان در استان کرمانشاه در مراحل انتهایی قرار دارد و تا پایان امسال به پایان می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران،سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار کرد: شهر باینگان از معدود شهرهای فاقد گاز استان است که با اقدامات انجام گرفته هم اکنون پروژه گازرسانی به این شهر در مراحل انتهایی کار قرار دارد و حد اکثر تا پایان سال جاری ساکنان این شهر از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.


وی افزود: جهت گازرسانی به این شهر 11 کیلومتر خط تغذیه 8 اینچ و 9 کیلومتر شبکه گذاری داخل شهر انجام می شود که زمینه بهره مندی 300 خانوار ساکن در این شهر را از گاز طبیعی فراهم می کند.


این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 99 جمعیت شهری استان در قالب 25 شهر از گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به شهرهای باقیمانده که مجموعا یک درصد جمعیت شهری استان را شامل می شود در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد.


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بخش روستایی نیز هم اکنون 50 درصد جمعیت روستایی استان در 656 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و با اجرای پروژه های در دست اجرا طی دو سال آینده ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به بالای 90 درصد می رسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد