اسطوره کشتی جهان:

تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای رفع محرومیت ها "پهلوانانه" است

سرویس: سیاسیکد خبر: 295595|23:17 - 1395/11/03
نسخه چاپی
تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای رفع محرومیت ها "پهلوانانه" است
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: تشکیل گروه هایی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه که هدف و راهشان مشخص است می تواند به حل بسیاری از مشکلات استان کمک کند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از محمد حسین محبی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: کرمانشاه استان محرومی است و جوانان بیکار زیادی دارد که ممکن است همین بیکاری آن ها را به انحراف بکشاند.

 

محبی ادامه داد: تلاش برای بهبود وضعیت و کمک به جوانان اقدامی خداپسندانه و پهلوانانه است که هر کسی در این استان باید در این راستا تلاش کند.

 

وی که دو عنوان قهرمانی آسیا و یک قهرمانی در بازی های آسیایی در کارنامه اش به چشم می خورد، گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه نیز اقدامی موثر و در راستای رفع و یا کاهش مشکلات موجود است که قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.

 

نایب قهرمان اسبق کشتی جهان خاطرنشان کرد: هر قدر شاهد تشکیل چنین گروه هایی باشیم وضعیت بهتری در جامعه ایجاد و نفع اصلی آن به مردم خواهد رسید.

 

محبی در پایان اظهار داشت: تلاش هر قدر اندک هم که باشد مطمئنا گره گشا و برطرف کننده خیلی از مشکلات جامعه و شهر و دیار ما خواهد بود و امیدوارم این جبهه تازه تشکیل یافته در استان در کارشان موفق باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد