حمایت یکی از روحانیون شهرستان پاوه از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295607|15:42 - 1395/11/06
نسخه چاپی
حمایت یکی از روحانیون شهرستان پاوه از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه
یکی از روحانیون شهرشتان پاوه از جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جهت مقابله با مشکلات موجود در استان کرمانشاه اعلام حمایت کرد.

به گزارشهزار ماسوله، یکی از روحانیون شهرشتان پاوه از جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جهت مقابله با مشکلات موجود در استان کرمانشاه اعلام حمایت کرد.

 

ماموستا ملا امید ولی در این باره اظهار کرد: این جبهه مردمی متشکل از نیروهای مخلص و همیشه در صحنه هستند که با استقامت ، از دوران تشکیل نظام اسلامی و دفاع مقدس و هم اکنون نیز در صحنه های جنگ نرم و فرهنگی باعث زنده شدن یاد دلسوزان به انقلاب و حفظ انسجام و وحدت اسلامی و یکپارچگی نیروهای با وفا و مقاوم مردمی شده اند.

 

وی افزود: همراهی و همیاری این جبهه خود باعث تقویت و دلگرمی دوست داران به اسلام می شود و در مقابل سبب ایجاد ضعف در معاندان دینی منجر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه قطعا این جبهه می تواند در رفع محرومیت های استان گام موثری را بردارد گفت: این جبهه در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، و رفع مشکلات اقتصادی گام بر می دارد که حمایت از آن سبب تقویت هر چه بیشتر خواهد شد.

 

گفتنی است که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه در هفته جاری با صدور بیانیه ی خواستار رفع مشکلات اقتصادی موجود در سطح استان کرمانشاه شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد