سرهنگ بهشتی راد از تخصیص اعـتبار جهت احداث کلینیک تخصصی بسیج در پاوه خبر داد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295621|14:54 - 1395/11/08
نسخه چاپی
سرهنگ بهشتی راد از تخصیص اعـتبار جهت احداث کلینیک تخصصی بسیج در پاوه خبر داد
سرهنگ بهشتی راد، در صورت همراهی شورا و شهرداری پاوه در جهت تخصیص زمین مورد نیاز، مراتب آمادگی سپاه ناحیه مقاومت پاوه را جهت احداث کلینیک تخصصی بسیج در پاوه اعلام نمود.

به گزارشهزار ماسوله، جلسه شورای اسلامی شهر پاوه با حضور سرهنگ سعید بهشتی راد برگزار گردید، دراین نشست شیرزاد صفری رئیس شورای اسلامی ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدای انقلاب ودفاع مقدس فرارسیدن جشن انقلاب وپیروزی ملت بر رژیم ستم شاهی به رهبرمعظم انقلاب ومردم فهیم شهرستان تبریک عرض نمود.

 

وی افزود: سپاه در هر دوران خدمات شایانی را چه در زمان دوران جنگ تحمیلی و چه اکنون، برای مردم ارائه داده است و لذا از خدمات مطلوب سپاه ناحیه پاوه نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

وی گفت: این جلسه ، جلسه هماهنگی احداثکلینیک تخصصی بسیج در پاوه می باشد، که شورا و شهرداری نیز در این زمینه نهایت همکاری خود را اعلام می دارند.

 

وی در ادامه خواستار همکاری سپاه ناحیه پاوه در کارهای عمرانی سطح شهر پاوه شد و گفت: جهت ارائه خدمات سریع به مردم بالادست خیابان مرکزی و هم جهت کاهش بار ترافیکی پاوه، جاده تازه احداث جنب آرامگاه حاجی در سراب هولی را به آرامگاه ملا مقصود امتداد داده ایم که خواستار همکاری سپاه ناحیه پاوه در این امر هستیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوهنیز با گذری بر سیکل مبارزاتی ملت ایران که با رهبری امام راحل به نظام اسلامی ایران منتهی گردید اشاره نمود، که در ادامه با رهنمودها وهدایت های رهبرفرزانه انقلاب با تاثیرگذاری خاص در نظام بین الملل به عنوان داعیه دار و پیشرو در نشر معارف اسلامی درعرصه ی جهانی نقش آفرینی می نماید.

 

سرهنگ سعید بهشتی رادوظیفه سپاه را حفاظت از انقلاب وارزش های شایسته ی آن دانست ومتعاقب آن نیز تحقق جامعه ی اسلامی را هدف والای بسیج عنوان نمود و گفت: در مرحله نظام مند شدن جامعه هستیم وجامعه نیز نیاز دارد به سمت اسلامی شدن تکامل یابد تا زمینه ساز برقراری حکومت اسلامی درجهان باشیم.

 

ویبا تشریح خدمات سپاه درعرصه های مختلف به خدمات ارائه شده درمنطقه پرداخت وگفت: ما خادم مردم هستیم وبرای خدمت به مردم در هر لحظه آمادگی لازم را داریم.

 

بهشتی رادبه خدمات ارائه شده در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء ۶۰ درصد درآمدهای حاصله را صرف محرومیت زدایی مناطق محروم نموده وخوشبختانه ما نیزدر ادامه موفق شدیم تا خدماتی را برای این خطه دریافت کنیم .

 

ویاحداث مساجد را یکی از اولویت های کار برشمرد وگفت: برای احداث مساجد سطح شهرستان موفق به جذب اعتباراتی به شرح: مسجد تین مبلغ ۵۰ میلیون تومان، مسجد زردویی ۷۰ میلیون تومان، مسجد نسمه ۵۰ میلیون تومان، مسجد دشه ۵۰ میلیون تومان ومسجد جامع باینگان ۱۰۰ میلیون تومان شده ایم.

 

فرمانده سپاه پاوهبه دیگر خدمات ارائه شده پراخت و گفت: ما در بخش سرویس های بهداشتی در روستاهای تین و دشه هریک به ترتیب ۲۵ و ۳۰ میلیون تومان هزینه نمودیم و در ادامه موفق شدیم سرویس بهداشتی مدرسه حضرت سمیه پاوه را در دستور کار قرار دهیم ومقرر است سنگ توالت، کاشی، سنگ روشویی، شیرآلات ومصالح را در اختیار آموزشگاه قرار دهیم واز مسئول محترم قرارگاه نجف درخواست اضافه نمودن ۵۰ باب سرویس بهداشتی مساجد ومدارس نموده ایم.

 

ویخانه عالم ( خانه امام جماعت مساجد) روستایی را از دیگر کارکردهای دانست وگفت : تاکنون موفق به احداث خانه ی عالم در روستای تین با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون تومان ، ساتیاری ۲۵ میلیون تومان ، نسمه ۱۶ میلیون تومان و شهر نودشه ۱۶ میلیون تومان شده ایم، این در شرایطی است که برای سه روستای نسمه ، وراء و چورژی هریک با اعتبار بالغ بر ۴ میلیون تومان غسالخانه ای احداث نموده ایم.

 

سرهنگ بهشتی رادیکی دیگر از کارکردهای عمرانی سپاه را در زمینه ورزشی عنوان نمود ودر ادامه افزود: پیش بینی احداث زمین چمن فوتسال برای ۵ نقطه شهرستان صورت گرفته ومقرر است برای هر زمین فوتسال تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه نمائیم.

 

ویفعالیت های عمرانی را در زمینه های مختلف دانست وگفت: جاده منتهی به مرز مرخیل را تمام نمودیم ومشکل آبرسانی به روستای میوان را با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به انجام رسانده ایم.

 

بهدشتی رادبه مشکلات شهروندان شهرستان پاوه درحیطه بهداشت ودرمان با توجه به کمبود فضا وکادر درمان پرداخت و راهکار موجود را تقویت ظرفیت وبستر موجود دانست وافزود: در رایزنی های لازم موفق شدیم برای شروع بکار احداث کلینیک تخصصی بسیج پاوه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب نمائیم وشرط جذب اعتبار مذکور نیز تامین زمین مورد نیاز می باشد.

 

ویدر ادامه افزود: برابر ضوابط حق واگذاری زمین را به نهادهای خدماتی و…نداریم ، اگر چنین بود نیازی به اینکار وجود نداشت چرا که ما می توانستیم درمحل قبلی ساختمان سپاه جوار فرمانداری فضای مورد نیاز را احداث نمائیم، بنابراین احداث این کلینیک که بنام وبه مالکیت مؤسسه تامین درمان بسیج می باشد مؤسسه ای سوای سپاه است و در ادامه با تخصص های مختلف وامکانات متعدد سنوگرافی ورادیولوژی تجهیز گردد ونقش موثری را در ارتقاء شاخص بهداشتی و تندرستی شهرستان ایفاء نماید.

 

سرهنگ سعید بهشتی راداکثریت مردم شهرستان را بسیجی دانست وارائه خدمات برای بسیجیان را رایگان عنوان کرد وگفت: سایر اقشار نیز می توانند با تخفیفات ویژه از ظرفیت مذکور برخوردار باشند طبیعی خواهد بود که ظرفیت مذکور به نوبه ی خود مشکلات پیش روی سلامت شهروندان را به حداقل ممکن می رساند.

 

فرماندهی سپاه پاوهبه رشادت مردم نودشه در دوران جنگ تحمیلی اشاره نمود وگفت: رایزنی های لازم را به جهت ارائه خدمات بهینه به مردم نودشه در دست اقدام داریم ، بطوریکه نودشه را بنام دهستان محروم معرفی نمودیم ودر ادامه مقرر است از طریق قرارگاه خاتم الانبیاء مبلغ ۱۲ میلیارد تومان جذب اعتبار نمائیم، هنوز مصوب نگردیده اگر موفق به انجام آن شدیم بدون شک وتردید تحولی عظیم در نودشه ایجاد می شود.

 

بهشتی راداز دیگر برنامه های در دست اقدام را ایجاد موزه جنگ در ساختمان قبلی سپاه در جوار مسجد شهداء با تعریض مناسب واحداث پارکینگ یادآور شد واین ظرفیت می تواند موجبات ورود گردشگران بیشتری را به شهرستان فراهم نماید این در شرایطی است که ایجاد یادمان در محور سه راهی شهداء (ملندو) خود تاثیرات فراوانی می تواند در این راستا به وجود آورد.

 

سرهنگ بهشتی رادگفت: رایزنی های معمول به جهت احداث حوزه ی طلاب خواهران به مرکزیت اورامانات در شهرستان پاوه به نتیجه لازم رسیده ودر صورت تامین زمین مورد نیاز این پروژه ی بزرگ در پاوه کلیک می خورد.

 

ویصادارت سوخت به عراق را یکی دیگر از ظرفیت هایی دانست که می تواند در اقتصاد منطقه موثر باشد و در این راستا افزود: متوجه شدیم هر شهروند سیستان وبلوچستانی درماه ۵۰۰ لیتر سوخت می تواند از طریق مرز مبادله نماید که تفاوت قیمت دوطرف خود منبع درآمدی برای شهروندان تلقی می گردد، اینک نیز همچنان درحال پیگیری موضوع به جهت برقراری سهمیه فروش سوخت به شهروندان این شهرستان هستیم.

 

بهشتی رادظرفیت دیگر شهرستان را در راهیان نور دانست وگفت: تاکنون ۸۵ هزار نفر وارد پاوه شده اند ومقرراست تا پایان سال این ظرفیت به ۱۰۰ هزار نفر برسد، طبعاً این ره آوردی برای اقتصاد شهرستان ایجاد می کند وبا نصب بنر در یادمان حضور راهیان نور در بازارچه های مرزی پاوه زیاد شده وبرای این امر برنامه هایی در نظر داریم تا تثیرات اقتصادی این طرح بیشتر از پیش برای مردم نمایان گردد.

 

ویبه فعالیت های فرهنگی اجتماعی سپاه، در حیطه آموزشی واجتماعی طلاق، اعتیاد و … پرداخت و گفت: جمع آوری مستندات وصیت نامه وآثار دفاع مقدس که در طول سال گذشته تنها ۳۰۰۰ مورد بوده اما در ادامه با تلاش زیاد موفق به جمع اوری ومستندسازی بیش از ۶۵ هزار برگ و مورد ارتقاء دادیم، احداث زائر سرا در هجیج، وزائر سرای تپه دوریسان تا تابستان سال آتی ، احداث وتکمیل پایگاهها وتجهیز آن به امکانات مورد نیاز تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای هر پایگاه و…

 

ویبه تصویب احداث ۲۰۰ باب خانه ی محروم در سطح اورامانات اشاره نمود وگفت: ما اعلام آمادگی نمودیم هرتعداد که مجوز ساخت دهند برای محرومان شهرستان احداث نمائیم، بدون تردید ساخت وساز و ورود به فعالیت های عمرانی در راستای وظایف سازمانی نیست کافی است اعلام نمائیم که ظرفیت کار در شهرستان پاوه وجود ندارد، اما شبانه روز در تکاپوهستیم بتوانیم خدماتی را برای شهروندان این شهرستان فراهم آوریم.

 

بهشتی رادگفت: من خود را شهروند شهرستان پاوه می دانم برای ارتقاء شاخص های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی این شهر از هیچ کوششی مذائقه نمی نمایم وتمام توان کار خود را معطوف به انجام تحقق پروژه های مورد نظر می نمایم.

 

اعضای شورای شهرنیز از مساعی فرماندهی محترم ناحیه بسیج سپاه پاوه تقدیر و تمجید وافر نمودند و ضمن اعلام آمادگی لزوم همراهی وبسیج عمومی مدیران شهرستان را برای حصول اهداف مورد نظر خواستار شدند.

 

آنانموفقیت سپاه را در خدمات انجام شده ارج نهاده وخواستار رایزنی فرماندهی محترم در تشریک مساعی ومشارکت مجموعه در احداث جاده بالادست به جهت تبعات امنیتی، امدادی، خدماتی و گردشگری شدند.

 

منتخبین مردمفقدان سالن اجتماعات چندهزار نفری را یکی از خلاء های موجود شهرستان برشمردند وایجاد آن را ظرفیتی درجهت تقویت شاخص های فرهنگی اجتماعی بلاخص درمبحث تهاجم فرهنگی عنوان نمودند وخواستار ورود قرارگاه خاتم الانبیاء در این زمینه شدند.

 

اعضای شورای شهردر ادامه تصریح نمودند: تنها زمین فوتبال شهر که زمانی خاکی بود چند سالی بدون استفاده آنچنانی باقی مانده ، تیم های نونهالان ونوجوانان به عنوان تیم برتر استان به مسابقات استانی وکشوری راه می یابند اما در بزرگسالان به دلیل محدودیت موجود این تسلسل قطع می گردد وانتظار می رود در صورت امکان یکی از کارکردها در این خصوص تعریف وعملیاتی گردد.

 

آنانضمن تمجید از همراهی شورای تامین شهرستان در تصویب حقانیت شهر پاوه به جهت برخورداری از مزایای جنگی خواستار پیگیری فرماندهی محترم سپاه پاوه در جهت برقراری امتیاز مذکور شدند، چراکه این خواسته اکثریت قریب به اتفاق فرهنگیان و کارکنان ادارات شهرستان می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد