فرماندار پاوه :

روز 22 بهمن 57 در یکی از مدارس سرپل ذهاب، شعارهای ضد شاهنشاهی را تکرار می کردیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295653|11:07 - 1395/11/13
نسخه چاپی
روز 22 بهمن 57 در یکی از مدارس سرپل ذهاب، شعارهای ضد شاهنشاهی را تکرار می کردیم
فرماندار پاوه گفت: من در سال اول دبیرستان در دبیرستان ایرج رستمی سرپل ذهاب بودم و شعارهای ضد شاهنشاهی را با بقیه مردم انقلابی تکرار می کردیم.

به گزارشهزار ماسوله،فرماندار شهرستان پاوهدر گفتگویی با خبرنگار ما با توجه به فرارسیدن بهار 39 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های ویژه و افتتاحیه های دولت در شهرستان اظهار داشت: ۳۰ طرح عمرانی در فصول عمران شهری و روستایی، راه و حمل و نقل جاده ای، انرژی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر و ورزش و جوانان در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان پاوه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

ایده پورافزود: این طرحها شامل راه ارتباطی روستای شیخان، مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، پرواربندی ۸۰ رأسی گوساله، گاز رسانی به روستاهای گلال و دشه، طرح هادی روستایی در بخشهای مرکزی، نوسود و باینگان، مرکز بهداشتی درمانی و سرسرای ورزشی شهر بانه وره، افتتاح ساختمان پایگاه بسیج روستای هجیج و افتتاح سرسرای ورزشی دبیرستان ابتکار شهر پاوه می باشد.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبین بر اینکه در روز 22 بهمن سال 57 کجا بودید گفت: من در سال اول دبیرستان در دبیرستان ایرج رستمی سرپل ذهاب بودم و شعارهای ضد شاهنشاهی را با بقیه مردم انقلابی تکرار می کردیم و ایرج رستمی هم از همکلاسی های من بود که در آن زمان در یکی از خیابان های سرپل ذهاب شهید شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد