افتتاح هفت طرح عمرانی با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار در پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295670|02:44 - 1395/11/14
نسخه چاپی
افتتاح هفت طرح عمرانی با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار در پاوه
هفت طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارشهزار ماسوله، هفت طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

در ابتدا با حضور معاون فرماندار شهرستان پاوه،بخشدار مرکزی و برخی از مسئولین ادارات این شهر، احداث غسالخانه روستاهای چورژی به بهره برداری رسید.

 

در این افتتاحیه بخشدار مرکزی پاوه در سخنانی اظهار کرد: احداث این غسالخانه با مشارکت های مردمی و سپاه ناحیه پاوه می باشد که با 40 میلوین تومان هزینه اکنون به بهره برداری رسید.

 

هوشیار عبدالله زاده با اشاره به اینکه اکنون با وجود بارش ها و برودت هوا امکان افتتاح پروژه ها میسر نیست گفت: این پروژه به صورت نمادین افتتاح گردید که بفیه طرح ها نیز در مسجد روستای نسمه به جزئیات آنها پرداخته می شود.

 

وی گفت: آسفالت روستای چورژی و ایجاد زیرسازیهای این روستا به مقدار 7 هزار متر مربع را انجام داده ایم که در این زیر سازی ها 485 متر کانال و 150 متر جدول یک طرفه با اعتبار 60 میلیون تومان انجام داده ایم که امروز بخشی از این پروژه ها افتتاح می شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به بهره برداری برخی دیگر از پروژه ها به میزان هزینه های انجام شده آنها در پاوه پرداخت .

 

احداث غسالخانه روستای چورژی نیز با هزینه 40 میلیون تومان که 10 میلیون تومان از آن با کمک سپاه ناحیه پاوه و 30 میلیون تومان دیگر آن با مشارکت های مردمی به بهره برداری رسید.

 

در ادامه برای افتتاح بقیه پروژه ها نیز با حضور در مسجد روستای نسمه، معاون فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مجموع سه میلیارد و 660 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی، مشارکت های مردمی، دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه و دهیاری نسمه و تسهیلات صندوق کار آفرینی امید برای این طرح ها هزینه شده است.


معاون فرماندار پاوه، با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی احیای اسلام و بیداری اسلامی در جهان بود.

 

وی گفت: امروز آسفالت شبکه معابر روستایی، خانه عالم، احداث مخزن ذخیره آب شرب، احداث غسالخانه روستاهای چورژی و سرکران و باجه پست بانک روستای شمشیر به بهره برداری رسیدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم شاهنشاهی گفت: شاه از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خواست که در باره سه واژه اسلام،شاه مملکت و اسرائیل حرف نزند، اما امام هم در مقابل اعلام کردند که من تنها برای این سه کلمه قیام کرده ام.

 

وی افزود: در پی آن و عدم پیروی امام از رژیم طاغوت، امام و یاران امام به تبعید و شکنجه رفتند و پس از ان و با حمایت مردم در سال 57 این انقلاب پیروز شد.

 

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار خرسندی از سرکار آمدن رئیس جمهوری امریکا گفت: انتخاب ترامپ یک نوع مدال نفرت انگیز برای استکبار است.

 

در ابتدا نیز دهیار روستای نسمه در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: خانه عالم این روستا با 110 میلیون تومان که 26 میلیون از سپاه ناحیه پاوه، 15 میلیون استانداری و بقیه از مشارکت های مردمی تامین شده است.

 

سابق حسینی افزود: پایگاه مقاومتی بسیج ، آسفالت جاده روستا به مقدار 1500 متر مربع نیز از دیگر طرح هایی که در این روستا با مشارکت های مردمی و دولت به بهره برداری رسیده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد